Kampanja započinje filmom Gordona von Steinera. Inspiriran energijom glazbenih spotova, Grammyjem nominirani redatelj prati Duu Lipu kroz jedan dan u New Yorku, između užurbanih ulica Manhattana i foto studija. S radosnom energijom, Dua Lipa postavlja ritam pjevajući uz kultnu pjesmu "She Drives Me Crazy" grupe Fine Young Cannibals:
"Obožavam tu pjesmu. To je prava himna iz ‘90-ih, a oduvijek volim to razdoblje, vjerojatno zato što sam tada rođena. Često mu se vraćam, bilo kroz modu, glazbu ili film. Jako mi je inspirativno. Ova pjesma savršeno odgovara tom osjećaju slobode izražavanja i omogućuje mi da se prepustim zabavnoj, sirovoj, buntovnoj emociji. New York savršeno prati tu energiju koja vas tjera da zakoračite snažno i samouvjereno."
Dua Lipa svojom karizmom i stilom savršeno utjelovljuje duh torbe CHANEL 25. Nasljeđuje prepoznatljive kodove kuće CHANEL – prošiveni dizajn, isprepleteni lanac, više džepova – i donosi odvažan, funkcionalan pristup. Torba dolazi u tri veličine, prilagođena je ženama koje žive ubrzanim tempom i povezuje fleksibilnost, lakoću i inovativnost s udobnošću i elegancijom.
"Opsjednuta sam ovom torbom. Savršena je za mene jer sam uvijek u pokretu i volim nositi sa sobom sve što mi treba. Ima sjajne džepove za moje omiljene stvari – knjige, sunčane naočale, možda bilježnicu ili dvije, pa čak i moje kristale. To je jednostavno torba koju mogu nositi svaki dan!", govori Dua Lipa.
Fotografije Davida Simsa i cjelokupna kampanja za torbu CHANEL 25 stižu u ožujku.