Timothee Chalamet
Chanel //

Timothee Chalamet

Nadahnut magnetskom privlačnošću i bezvremenskim duhom ovog svježeg, blistavog mirisa, ikona Martin Scorsese i Chalamet, jedan od najhrabrijih glumaca ove generacije, surađivali su zajedno po prvi put u povijesti kako bi stvorili suvremenu sliku slobodnog, odvažnog i odlučnog samootkrivanja.

PRONAĐI SVOJU PLAVU, PRONAĐI SEBE

Nakon što je 2010. režirao prvu kampanju BLEU DE CHANEL, Martin Scorsese ponovno koristi svoj kreativni genij kako bi prikazao mnoge aspekte čovjeka koji odlučno prati životni put koji sam stvara. U svijetu gdje nas sjajna svjetla slave zaslijepe i transportiraju van stvarnost, Timothée Chalamet tumači čovjeka koji kreće u potragu da se nađe, slijedeći samo vlastiti instinkt u duboko iskrenoj ulozi napisanoj samo za njega. 

‘’Svijet se promijenio. Postoji još jedan aspekt slavne osobe koji je još ekstremniji nego prije 10 ili 15 godina’’, rekao je Martin Scorsese.

Film američkog redatelja istražuje delikatnu ambivalentnost između preeksponiranosti koja dolazi sa slavom, koja uzrokuje da glumac živi scenariziranu verziju svog života i svoje duboke želje u potrazi za autentičnost u svom zanatu. Poput poziva na prihvaćanje svoje istinske biti, scene pune kontrasta snimljene crno-bijelo prikazuju dualnost između slavnog statusa lika i njegove tamne strane, dok bljeskovi plave boje, koji simbolizira nadu, daje tračak optimizma. Ova razigrana upotreba boja kulminira u finalnoj sceni u kojoj se Chalametov lik, uronjen u tajanstveno i karizmatično plavetnilo, priprema suočiti sa svojom unutarnjom istinom, ilustrirajući poruku kampanje: "Pronađi svoje plavo, pronađi sebe."

‘’BLEU DE CHANEL ima pravu količinu uvjerenja i intenziteta kako bi predstavio čovjeka koji odbija biti tipiziran. Čovjek koji odbacuje konvencije i koji se ne boji pokazati ranjivost kroz njegovu čvrstu, razoružavajuću vanjštinu’’, rekao je Olivier Polge, kreator i parfumer kuće Chanel

Ljepota