KARIM SADLI //

Zahvaćajući suštinu sofisticiranosti i stila, Chanelova kampanja sunčanih naočala za proljeće/ljeto 2024., snimljena od strane talentiranog Karima Sadlija, prikazuje Liu Wena, Alaato Jazyper Michael, Amériće González i Loli-Bahie, muze koje utjelovljuje vječnu privlačnost brenda.

U seriji zavodljivih fotografija kampanja otkriva misli i osobne veze koje svaki model dijeli s Chanelovim sunčanim naočalama. Loli-Bahia, iskusna manekenka, zrači samopouzdanjem u svojim sunčanim naočalama od acetata ukrašenih metalnim lancem. Alaato Jazyper Michael prisjeća se svog prvog susreta s Chanelom, odnosno ikonične kampanje parfema N°5 s Nicole Kidman, trenutka koji je potaknuo njene snove o modelskoj karijeri.

KARIM SADLI
KARIM SADLI

América González i Liu Wen, su napravile svoj debi na Chanelovoj reviji 2022. godine, pa su podijelile nostalgične refleksije na kampanje i istaknule utjecaj sunčanih naočala na samopouzdanje i stil. América, ukrašena okvirima koji odražavaju Chanelovu  dvobojnu shemu boja, prisjeća se utjecaja žena u njezinom životu koje su često podizale svoj izgled upravo uz pomoć chic sunčanim naočalama. Liu Wen, Chanelova ambasadorica od 2009. godine, naglašava transformacijsku moć sunčanih naočala kao štita samopouzdanja i stila, epitomizirajući time etos Chanelove nove kolekcije.

KARIM SADLI
KARIM SADLI
KARIM SADLI

Kampanja infuzira energiju i dinamiku, besprijekorno povezujući osobne narative muza s vječnom elegancijom brenda. Svaki portret zabilježava jedinstven trenutak introspekcije i proslave, potvrđujući trajnu privlačnost i relevantnost sunčanih naočala kao jednog od najvažnijih modnih dodataka.

Nova kolekcija dostupna je od danas na službenoj Chanel stranici!

Moda