poziv koji ne prošuštaš
//

poziv koji ne prošuštaš

European Excellence Awards je međunarodno priznanje za iznimna postignuća u komunikacijskoj industriji koje vrednuje strategiju, kreativnost, utjecaj na društvo, inovaciju i učinkovitost svake kampanje, a u kojem svake godine sudjeluju brojni najveći europski i svjetski brandovi.

Ovo je treće veliko priznanje za 'Poziv koji ne propuštaš', koji je ove godine već nagrađen s dvije Golden World Awards 2024 za najbolje svjetske kampanje u kategorijama društvene odgovornosti i zaštite okoliša od strane International PR Association, a osvojio je i zlato za društveno odgovorno poslovanje na GrandPRix-u Hrvatske udruge za odnose s javnošću. 

poziv koji ne prošuštaš
//

poziv koji ne prošuštaš

Od pokretanja 'Poziva koji ne propuštaš', Hrvatski Telekom je u 2023. godini prikupio i na ekološki odgovoran način zbrinuo više uređaja, mobitela i tableta nego u 2021. i 2022. godini zajedno, a 2024. će biti nova rekordna godina. Poziv je pravi primjer programa s puno velikih, ali i malih, sustavnih cjelogodišnjih aktivnosti oko kojih je angažirana cijela kompanija. Lijep je osjećaj znati da njime doprinosimo pozitivnoj promjeni i zaštiti okoliša te da programi održivosti na kojima radimo u Hrvatskoj su prepoznati kao najbolji na europskoj razini“, izjavio je Igor Vukasović, direktor Korporativnih komunikacija Hrvatskog Telekoma.

poziv koji ne prošuštaš
//

poziv koji ne prošuštaš

Hrvatski Telekom je drugu godinu zaredom osvojio European Excellence Awards, nakon što je kampanja 'Kako si?', koja se bavila pitanjem mentalnog zdravlja, proglašena najboljom europskom društveno odgovornom kampanjom u 2023. godini.

 

Lifestyle