Lanvin konačno ima novu kreativnu direkciju koja je dostojna velikog imena njegove osnivačice. Nakon nekoliko sezona bez konkretnog vodstva i eksperimentiranjem s konceptom gostujućih dizajnera, gdje je prvi i posljednji bio poznati glazbenik Future, Lanvin se vraća starom načinu rada i, čini se, staroj slavi. Vijest o zaposlenju Petera Coppinga na prestižnu poziciju najstarije modne kuće koja je i dalje u funkciji je dočekana s oduševljenjem.
Copping je poznat modnim insajderima kao dizajner koji je izbrusio svoj zanat u Louis Vuittonu pod Marcom Jacobsom, Nini Ricci, Oscar de la Renti i naposljetku u Balenciagi. Bio je ključni akter u oživljavanju Balenciaginog couture sektora koji od 2021. uspješno posluje i od tada odijeva najveće zvijezde poput Nicole Kidman i Michele Yeoh.
Velika arhiva kuće visoke mode poput Lanvina može biti zastrašujuća, no rad u povijesno važnim modnim kućama mu je očigledno dao sposobnost razlučivanja relevantnog i onoga što je vrijedno osuvremeniti. Tako smo vidjeli senzacionalne komade s ugrađenim plaštevima, jednim od ključnih motiva za Lanvin, neki od kojih su bili optočeni ili samo obrubljeni kristalima.
Ipak, ništa od toga nije bilo pretjerano. Granica između glamura i pretjerivanja je vrlo tanka, te nisu svi dizajneri sposobni preživjeti onaj horror vacui kada ugledaju samo jedan niz bisera ili kristala na određenom komadu.
S druge strane, Coppingova suzdržanost je možda samo trenutačna, a referiranje na kultne ‘’leteće’’ haljine Albera Elbaza su bili jedini pravi izleti u hardcore glamur tijekom revije.
Isto se odnosi i na nekoliko zlatnih haljina koje su dostojne nadolazeće sezone nagrada, posebice Oscara.
Ono što je jasno je poruka kako je njegov Lanvin dostupan svima i kako sve može pretvoriti u najprofinjenije verzije sebe. Preslikalo se to i na inkluzivnom castingu, a među njima se pronašla i Ana Plisnić, manekenka i naša dobitnica Elle Style Award za modela godine 2024.!
Uz to, ovo je ujedno bila prva kolekcija u kojoj se Copping okušao u muškoj modi, što se itekako dalo primijetiti. Ipak, nedostatak zanimljivih gotovih komada za muškarce je nadoknađena odličnim cipelama i modnim dodacima, a sigurni smo da će mu trebati još sezona ili dvije za prilagodbu.
Ova, sasvim solidna kolekcija s nekoliko upečatljivih trenutaka je dobar početak Coppingovog rada za brend.