Talijanska luksuzna modna kuća Prada pokreće svoju kozmetičku liniju Prada Beauty, pridružujući se tako Valentinu, Hermèsu, Jimmy Choo-u i ostalim hight end brendovima koji su u posljednjih nekoliko godina proširili svoju ponudu na liniju proizvoda za šminkanje i njegu kože.
Kako je objavljeno na službenom Instagram profilu Prada Beauty, nova kolekcija naziva Rethinking Beauty od sutra će biti dostupna na njihovoj službenoj web stranici. Kolekcija će se sastoji od 26 ruževa za usne u 'Monochrome' seriji, šest paleta sjenila za oči u 'Dimensions' seriji, balzama za usne, 33 nijanse tekuće podloge 'Reveal' (razvijene uz pomoć umjetne inteligencije), tri proizvoda za njegu kože 'Augmented Skin' i deset kistova i alata za uljepšavanje.
Lynsey Alexander, dobila je ulogu globalne kreativna umjetnica šminke za brend, a digitalna umjetnica Inès Marzat, poznata kao Inès Alpha, preuzela je ulogu "e-šminke" – kombinaciju stvarnog i virtualnog kao novog pravca u beauty svijetu.
Prada je svoju prvu kozmetičku liniju predstavila još 2000. godine, ali je kasnije iz nepoznatih razloga, prestala s proizvodnjom iste. Nagađanja o novom kozmetičkom proširenju počela su već prošlog ljeta kada je otvoren novi Instagram profil naziva Prada Beauty kao i web stranica na kojoj se za sada nalazi samo Prada Beauty Paradox parfem.
Iako će u početku nova kozmetička linija biti dostupna samo na njihovoj službenoj web stranici, od 18. kolovoza, proizvodi će biti dostupni i u Harrods i Selfridges u Londonu, nakon čega će uslijediti Douglas u Münchenu, Frankfurtu i Düsseldorfu u Njemačkoj te Rinascente u Rimu.
Prema izvorima, cijene nove kolekcije kretat će se od 45 do 360 eura, što znači da će svako moći pronaći nešto za sebe. To i je krajnji cilj brenda, pa svakako s nestrpljenjem iščekujemo isprobati nove kozmetičke proizvode.
Sadržaj koji želite pogledati sadrži elemente koji mogu imati štetan učinak na maloljetnike. Ako želite spriječiti maloljetne osobe u pristupu takvim sadržajima, koristite program za filtriranje!