Brend Rabanne ima dugu povijest imenovanja ambasadora. Ipak, suradnja s vama jedna je od najznačajnijih. Što vama brend predstavlja?
Rabanne za mene predstavlja snagu. Moćan, jak, seksi – poput osobe s faktorom X koja čim uđe u prostoriju bude zamijećena. Audrey Hepburn, Brigitte Bardot, Jane Fonda, Françoise Hardy bile su muze gospodina Rabannea.
Kako je biti dio te nevjerojatne skupine jakih, nezaboravnih žena?
To je ludo! Obožavateljica sam brenda već dugo. Imali su mnogo kultnih muza i bili su tako važan dio modne povijesti. Biti dio toga i imati priliku raditi s tako sjajnim timom zaista je nevjerojatno iskustvo.
Kako biste opisali Rabanne ženu?
Samouvjerena, snažna, senzualna, puna energije. Moćna!
Rabanne želi inspirirati novu generaciju kako bi zajedno stvorili kreativniju i održiviju budućnost. Dijelite li i vi iste vrijednosti?
Naravno, potpuno. Mislim da je velik dio inspiracije za ovaj miris upravo u tome da se ljude potakne da pronađu svoj način izražavanja, da pronađu ono što ih čini moćnima i spremnima
suočiti se s danom. Nitko se ne budi osjećajući se kao milijun dolara, bez obzira na to o kome je riječ. Svi moramo pronaći način kako ćemo se zaštititi od okoline prije nego što izađemo u svijet. Parfem može biti snažan alat za to.
Kada ste prvi put naišli na Rabanneov parfem i kakva sjećanja imate na taj trenutak?
Bivši partner nosio je Rabanne za muškarce. To je bilo prije 10, možda 13 godina. Mislim da me zato podsjeća na mlad i zabavan dio mog života. Ne znam točno kada sam prvi put osjetila Rabanneov parfem, ali razmišljanje o tome me vraća u prošlost, kao da ponovno proživljavam male filmske isječke iz tog vremena, što je uvijek zabavno.
Što vam se sviđa kod parfema Million Gold for Her? Koje su njegove najspecifičnije note? Kako miriše na vama?
Million Gold for Her je moćan i prekrasan. Ima note ruže, lavande i drugih cvjetova. Mislim da ima i jasmin te slani mineralni mošusni podton. Sviđa mi se ta ravnoteža. Osjećam kao da je i puno mog karaktera u njemu, a istodobno ima i muških tonova. Volim tu kombinaciju ženskih i muških nota u parfemu.
Kako birate parfem koji ćete nositi?
Kad nađem nešto novo što mi se sviđa, nosim neko vrijeme samo to. Zatim ga dodam u svoju kolekciju. Kad ga dodam u kolekciju, počnem ga miješati s drugima. To je gotovo kao emocionalna alkemija, kao da pokušavate otkriti kako se želite osjećati taj dan i koji će vam miris pomoći da se tako osjećate. Miješanje emocija ili misli koje svaki parfem izaziva je zabavno. Različiti mirisi izazivaju različite osjećaje i otkrivaju različite strane moje osobnosti. Općenito volim cvjetne mirise ili cvjetne mirise pomiješane s nečim malo dubljim. Miris budi dijelove mojeg mozga. On mi pomaže da se izrazim na različite načine ovisno o raspoloženju, a kad ljudi pronađu načine za samoizražavanje, život postaje puno zabavniji.
Kako biste opisali Million Gold for Her u tri riječi?
Rekla bih „osnažujući“. Volim kad nešto probudi dio mog mozga. Druga riječ bila bi „seksi“. A treća – teško je ovaj miris nazvati samo cvjetnim jer je više od toga. Koristit ću stoga riječ „mistično“.
Što vam se sviđa u dizajnu bočice? Što je čini posebnom?
Jako je lijepa. Oduvijek sam voljela zlatnu polugu One Million for Him. Ovo je savršena ženska verzija toga. Izgleda poput nakita te ima taj osjećaj oštrine i gotovo opasnosti. Prekrasna je, ali i odvažna. Million Gold for Her predstavlja osnaživanje i izvrsnost.
Što za vas znači osnaživanje?
Osnaživanje znači pronaći sebe i ne bojati se to izraziti na različite načine i bez isprika. Treba znati svoju vrijednost i ne umanjivati je zbog tuđih mišljenja ili očekivanja društva.
Kako definirate izvrsnost?
Izvrsnost je svakodnevno buđenje s namjerom da naučite nešto novo. Nikad se ne osjećati kao da je nešto preteško naučiti. Mislim da se izvrsnost krije u stalnom napredovanju.
Kako biste opisali kampanju Million Gold for Her? Koja je njezina poruka? Kakve osjećaje želite da izazove ili Inspirira?
Škljocanje prstima je klasičan element Million kampanja već godinama. I škljocanje je definitivno prisutno u ovoj kampanji jer se, čim ga poprskate na sebe, transformirate. Poprskate malo parfema i on vas prenese u zlatni, blještavi, sjajni svijet gdje sve nekako ide u vašu korist.
Koji vam je omiljeni način nošenja parfema?
Stavim ga na zapešća, na prsa, na vrat i zatim na stražnji dio glave, točno tamo gdje se kosa susreće s vratom. Sviđa mi se ideja da, kad me netko zagrli, osjeti taj miris.
Službena pjesma kampanje je „Pure/Honey“ s Beyoncéina albuma „Renaissance“. Što mislite zašto se ta pjesma tako dobro uklapa u kampanju?
Zapravo sam snimala reklamu uglavnom slušajući pjesmu „Ego“, koju također izvodi Beyoncé, prije nego što sam doznala da će „Pure/Honey“ biti službena pjesma. To je slučajnost koja me nasmijala! Nisam znala da ćemo na kraju imati Beyoncéinu pjesmu, ali definitivno sam to predosjećala. „Ego“ kao neka zabavna, dodatna pjesma savršeno oslikava energiju kampanje, oput: „Imam veliki ego.“ Ponekad jednostavno morate „poprskati“ veliki ego na sebe. A kad prskate Million Gold, prskate milijun dolara.
Koji je bio najbolji dio snimanja?
Pa, Moses [Sumney] je muška zvijezda kampanje Million Gold for Him. Sviđalo mi se što smo bili zajedno i što smo plesali. Samo razmišljanje o toj reklami sada me odmah tjera na ples. I nismo samo mi plesali, nego i cijela ekipa na setu. To su sjećanja koja se pamtite zauvijek. Ljudi vide kampanju ili video ili reklamu i ne znaju što je iza toga, ali osjećaju energiju koja je na setu zaista bila sjajna. Stvaranje nečega s ljudima koje volim je zabavno, to je ono čega se najviše sjećam.
Dugo se bavite ovim poslom. Što sada volite kod modelinga? Koji posao vam je najdraži? Kad se najviše zabavljate?
Mislim da sada uživam u kontrastu – manekenstvo naspram majčinstva. Kad je moja kći s tatom, tada pokušavam najviše raditi. Imam to vrijeme da upakiram poslove, a biram samo one koji su mi dovoljno važni da ih uguram u raspored. Tako birajući na kraju dobijem raspored prepun poslova koji me zaista inspiriraju i u kojima u potpunosti želim biti prisutna. Osim toga, sretna sam što imam suroditeljsku situaciju u kojoj, kad dođem na posao, mogu se u potpunosti posvetiti svom poslu i osjećati da sam tu kako bih dala sve od sebe. Pronalaženje te ravnoteže dalo mi je sigurnost, i kao majke i kao modela. Odahnula sam kad sam shvatila: „U redu je, mogu biti dobra u svemu u čemu želim biti dobra.