52-godišnja glumica postaje poduzetnica u svijetu ljepote i njege, a nije jedina čiji se proizvodi za ljepotu iščekuju u skorije vrijeme

Glumice i pjevačice koje imaju pristup najboljim dermatolozima, kozmetičarkama i preparatima za njegu sve se češće odlučuju i same pokrenuti vlastite linije. Gwyneth Paltrow ima Goop, Jessica Alba - Honest Beauty, Rihanna - Fenty Beauty, Jennifer Lopez - J.Lo Beauty, Selena Gomez - Rare Beauty, Rosie Huntington-Whiteley - Rose Inc., Kylie Jenner - Kylie Skin, a Alicia Keys, Tracee Ellis Ross, Lady Gaga, Halsey također imaju svoje linije proizvoda...
A sada se tom podužem popisu priključuje i Jennifer Aniston brendom LolaVie. Na Instagram profilu LolaVie enigmatično je najavljen datum 08. rujna, kada se iščekuje lansiranje brenda, čiji je trademark registriran na losione za tijelo i lice, gelove za tuširanje, proizvode za njegu kože i svijeće.
Za priču koja stoji iza imena brenda Jennifer Aniston još je 2010. rekla da je duga i osobna, ali da joj mnogo znači. Tada je htjela svom parfemu nadjenuti ime LolaVie, ali je na kraju ipak odlučila dati mu svoje - Jennifer Aniston. Kao ambasadorica brenda Aveeno i od prošle godine kreativna direktorica brenda Vital Protein, Aniston već ima iskustva u poduzetničkim vodama.
No u svijetu celebrity kozmetike, osim postojeće, ima ozbiljnu konkurenciju i u brendovima koji tek dolaze, jer se očekuju i linije Ariane Grande, Harryja Stylesa, Cardi B, Hailey Bieber...
S obzirom na uvijek besprijekorne lookove i frizure koje su mnoge od nas pokušavale imitirati (sjetimo se samo 'The Rachel'), ne čudi da je Jennifer Aniston odlučila ući u svijet ljepote, pa se usudimo reći da su očekivanja velika.
Piše: Kristina Stakor
Foto: Profimedia