Iako je kineska modna scena na europskim prostorima još uvijek prilična nepoznanica, jedan se šangajski brend čak i na starom kontinentu profilirao kao zanimljiva modna priča
Riječ je o relativno mladom brendu specijaliziranom za donje rublje i sve što ono može postati. Prema riječima suosnivača etikete, Alvea Lagercrantza, Sirloin predstavlja promišljeni pokušaj da se upravo oko rublja stvori inovativna i nekonvencionalna modna priča.
Drugim riječima, Sirloin se bazira na materijalima, konstrukciji i oblikovanjima uobičajenima za pozamanteriju koje prenosi i u druge dijelove garderobe. Lagercrantz je zapravo Šveđanin rodom iz Stockholma, a nakon školovanja na Antwerp Royal Academy of Fine Arts i londonskom studiju Central Saint Martins, radio je u dizajnerskim timovima za Louis Vuitton, Gaspard Yurkievich i Manish Arora.
Svog poslovnog partnera Maoa Usamija upoznao je upravo u Londonu i uskoro su oboje shvatili kako ne žele provesti radni vijek radeći u tuđim ateljeima i salonima. U Šangaj su se preselili kako bi bili blizu proizvodnih pogona i pokrenuli liniju inspiriranu takozvanom "krivom elegancijom", estetikom pogreške koja ipak izgleda dobro, prihvaćanjem nesavršenstva i šarma koji s time dolazi.
"Vodimo se idejom opuštenosti, naš je dizajn inspiriran onim intimnim trenucima opuštanja kod kuće i danima provedenima u donjem rublju," pojasnio je Lagercrantz u razgovoru za portal BoF.Dvojac je debitirao prije nepune dvije godine kolekcijom jesen/zima 2017. i odmah su privukli interes zapadnjačkih buyera, ali kako sami kažu, velike robne kuće još uvijek nisu sigurne trebaju li ih prodavati na odjelu donjeg rublja ili ženske mode. A to je upravo ono čemu obojica teže – naći se negdje na pola puta i ponuditi tržištu kolekciju koja jednako dobro funkcionira i kao donje rublje i kao komad u prvom planu.