Najnovije izdanje omiljene ljetne cipele
Nakon Rick Owensa i Valentina, njemački brend Birkenstock se je upustio u još jednu uzbudljivu suradnju. No ovaj put u kolaboraciju s krenuli s hotelskom grupacijom Il Pellicano. Hotel Pellicano u Toskani već je preko 50 godina jedno od najpoznatijih talijanskih odmarališta, a uspješno održavaju visoku reputaciju detaljima poput personalizirane kozmetike i lijepo dizajniranim merchandiseom poput torbi za plažu.
View this post on InstagramView this post on InstagramView this post on Instagram
Marie-Louise Sciò, CEO Pellicano grupacije, dugogodišnja je obožavateljica ovih udobnih sandala, a zajednički fokus na bezvremensku estetiku i kvalitetne materijale potaknuli su je na ovaj projekt. Kolekcija je predstavljena pod nazivom Il Dolce far niente, ili u našem prijevodu, slatki nerad, a sastoji se od malo manje casual i malo više elengantnih verzija omiljenih Birkica. Ideja je da ih možete nositi i u dnevnom i u noćnom izdanju što je postignuto odabirom luksuznijih materijala poput svile, satena i rafije.
Dolce far niente Birkenstockice dolaze u 7 uzbudljivih dizajna vrlo popularnog modela Arizona, a cijene se kreću od 80 do 350 eura.
https://www.instagram.com/p/B0CMujBCmwz/
https://www.instagram.com/p/BsdhhYWHxdv/
Bez obzira na vaše mišljenje o njima, Birkenstockice su se zaista pokazale kao najudobnija ljetna obuća (ok, priznajemo, nismo još probale Crocsice pa ne možemo sa sigurnošću tvrditi), a popularne su i kod brojnih trendseterica. Čak se u širokom luku izbjegavani trend Birkica na čarape vraća, a osim kod čeških turista ovu kombinaciju mogli smo vidjeti kod itekako modno osviještenih Eve Chen i Gigi Hadid.
View this post on Instagram
Dokaz o uspješnosti ove kolekcije je činjenica da Il Dolce far niente natikače gotovo svugdje rasprodane u mjesec dana, pa ako vam je neki model zapeo za oko, preporučujemo vam da se ozbiljno požurite.