Dizajnerica Ana Maria Ricov predstavlja kampanju za svoju novu kolekciju IKI ext. koja je oduševila modnu publiku
Nova kolekcija svojevrsno zaokružuje ovogodišnju modnu priču poznate dizajnerice. Naime, koncept jesensko-zimske kolekcije nadovezuje se na onu prethodnu u kojoj je Ana Maria Ricov inspiraciju crpila iz japanskog estetskog kreativnog koncepta IKI. Lišenost dodatne, moglo bi se reći nepotrebne scenografije, dizajnerica novom kampanjom u fokus stavlja same kreacije.
IKI se može prevesti kao “profinjena spontanost”, a sugerira privlačnost u kreativnoj razigranosti i nepredvidivosti, a opet njeguje pročišćenost i suptilnost. U samom izrazu je ovaj koncept veoma atraktivan i svjež. U svojoj novoj kolekciji dizajnerica Ana Maria Ricov ponovno svoj inspirativni naglasak stavlja na jednostavnu, sofisticiranu i spontanu formu koja ističe originalnost i stilski sklad. Sama konstrukcija se bazira na rezovima ravnih linija pod oštrim kutevima, a naglasak je stavljen na geometrijske elemente.
Kolekcija se temelji na vuni, pamuku i viskozi, a posebnost u novoj sezoni je i tisak kojeg je dizajnerica sama kreirala. U pitanju su razigrani, nenametljivi i spontano pozicionirani geometrijski elementi koji su izvrsno nadopunili kolorit same kolekcije. Prevladavaju pješčane nijanse, crna i siva boja, a svježinu i toplinu unose crveni, narančasti i plavi tonovi. Glavne zvijezde ovosezonske kolekcije su oversized kaputi koji pristaju izvrsno uz aktualne, ali i prethodne kreacije Ana Marije Ricov.