Promjene u poslovanju
Poštivanje različitosti i sve veća inkluzivnost u modnoj je industriji tema o kojoj se sve više priča i, srećom, sve više djeluje, a renomirane modne kuće konačno su odlučile poduzeti konkretne korake.
Brojne su luksuzne modne kuće bile primorane uvesti brojne promjene i korigirati svoje poslovanje kako bi ono odgovaralo standardima današnjice koja itekako mari o političkoj korektnosti i poštivanju kulturoloških, rasnih, vjerskih i drugih različitosti. Talijanska modna kuća Dolce&Gabbana morala je otkazati svoj show u Šangaju nakon što je lansirala kampanju u kojoj Kineskinja jede tjesteninu štapićima, a popularnosti brenda nipošto nisu doprinijeli niti rasistički ispadi Stefana Gabbane na društvenim mrežama.
View this post on Instagram
Prada je iz prodaje morala povući privjesak za ključeve koje je publika proglasila rasističkima rekavši kako izgledaju kao referenca za blackface, a istu je dozu kritike pretrpjela i modna kuća Gucci nakon kontroverzne crne dolčevite. Svi su se brendovi, nakon "nespretnog" komuniciranja, ispričali javnosti no postalo je i više nego jasno da danas, kako bi zadržali dobar imidž, moraju na svaki svoj korak paziti više nego ikad.
Kako bi preduhitrila slične kritike te uvela inkluzivnost u svoje redove, pariška modna kuća Chanel odlučila se za pomalo nesvakidašnji potez koji je, naravno, naišao na odobravanje modnih medija i javnosti. Chanel je, naime, u svoje poslovanje uveo novu poziciju - osobu zaduženu za inkluziju i različitost. Spomenute je poslove dosad odrađivao odjel za ljudske resurse, no renomirana je modna kuća zaključila kako se pitanjima inkluzije moraju baviti pedantnije i promišljenije te je na spomenutu, posve novu poziciju u modnoj industriji, doveo Fionu Pargeter koja je ista zaduženja dosad odrađivala za Swiss Bank UBS. Premda se u svijetu mode radi o novitetu, vrijedi pričekati i vidjeti koliko će promjena ovakva odluka zbilja donijeti te hoće li se i druge modne kuće povesti za ovim primjerom.