Umjetnička direktorica brenda poznatog po kaleidoskopskim printevima postaje Camille Miceli
Modnu kuću Pucci osnovao je davne 1947. potomak firentinske aristokratske obitelji, Emilio Pucci, otvorivši trgovinu u resortu na Capriju. Pozornost modnog svijeta privukao je inovativnim dizajnom skijaških odijela u jednom komadu, a slavu su mu zagarantirale svilene marame i bluze raznobojnih, psihodeličnih uzoraka koje su se lako pakirale za ljetovanje i postale favoriti pripadnica jet set-a.
Među slavnim klijenticama brenda bile su Sophia Loren, Jackie Kennedy, ali i Marilyn Monroe, koja je u zelenoj Pucci haljini navodno i pokopana. U novijoj povijesti, među klijenticama brenda su Kylie Minogue, Beyonce i Rita Ora.
Nakon smrti osnivača, naslijedila ga je kći Laudomia, koja je nastavila na mjestu direktorice imidža i nakon što je 2000. većinski udio u brendu kupio LVMH. Na mjestu kreativnog direktora svojevremeno su se zaredali Christian Lacroix, Matthew Williamson i Peter Dundas, a od 2017. brend je bez kreativnog direktora, a kolekcije su stvarali gostujući i dizajneri unutar kuće. No, sada na mjesto umjetničke direktorice dolazi Camille Miceli.
Započevši karijeru kao pripravnica kod Alaije, Miceli je nastavila u brendovima Chanel i Louis Vuitton, gdje je od odnosa s javnošću došla do rada s nakitom. Bila je i muza Marca Jacobsa, a 2009. odlazi u Dior, a 2014. vraća se u Louis Vuitton kao kreativna direktorica za modne dodatke. Koji je plan za Pucci sažela je riječima: 'veselje i blagostanje', a kako to izgleda prevedeno u jezik mode trebali bismo otkriti sljedeće godine.
Piše: Kristina Stakor
Foto: Profimedia