Fotografije: ImaxTree by Launchmetrics
//

Fotografije: ImaxTree by Launchmetrics

Dries Van Noten, jedan od originalnih članova poznate šestorke iz Antwerpena, odlazi s mjesta kreativnog direktora svog kultnog brenda. Kako prenosi WWD, njegova posljednja kolekcija će biti ona za proljeće iduće godine. Van Noten navodi kako je vrijeme da kreativne uzde preda mladim i nadolazećim talentima, a pregovori o njegovom službenom nasljedniku su već u tijeku. Zanimljivost u svemu ovome je ta da svog nasljednika ili nasljednicu osobno priprema upravo Dries Van Noten, tako da ćemo biti sigurni u to da će se njegova odavno utemeljena estetika nastaviti razvijati u dobrom smjeru.

Fotografije: ImaxTree by Launchmetrics

Fotografije: ImaxTree by Launchmetrics

Fotografije: ImaxTree by Launchmetrics

Fotografije: ImaxTree by Launchmetrics

Dries Van Noten je svoju modnu kuću započeo s muškom modom davne 1986., a 1993. se seli u Pariz gdje počinje prikazivati i kolekcije ženske mode. Poznat po spektakularnim i avangardnim lokacijama svojih revija, Van Notenova estetika se temeljila na sudarima printova i boja, po čemu je kasnije postao najpoznatiji. Kako je jednom prilikom rekao, što je veći sukob boja i otisaka, tim bolje. Jedan je od rijetkih dizajnera koji niz pistu šalje gotove proizvode koji bi se u istom obliku mogli kupiti u trgovinama, dok ostatak modnog svijeta proizvede samo one prototipe za koje predviđa komercijalni uspjeh. Tijekom 2008. mu je to sve zaradilo i prestižnu CFDA nagradu za najboljeg internacionalnog dizajnera, čime se pridružio prijašnjim dobitnicima poput Karla Lagerfelda, Johna Galliana, Miuccie Prade i Alexandera McQueena. 

Fotografije: ImaxTree by Launchmetrics

Fotografije: ImaxTree by Launchmetrics

Fotografije: ImaxTree by Launchmetrics

Fotografije: ImaxTree by Launchmetrics

Dries Van Noten je većinski dio dionica svog brenda tek 2018. prodao španjolskom konglomeratu Puigu, a uz pomoć njih je prije dvije godine predstavio svoju prvu beauty liniju i parfeme koji su postali veliki hit. Iz Puiga su krajem prošle godine njegov brend nazvali ‘najbrže rastućim niche modnim brendom’ u njihovom portfelju. S velikim očekivanjima čekamo objavu njegovog nasljednika, te njegovu ili njezinu prvu kolekciju koja će svjetlost dana ugledati, najvjerojatnije, tijekom iduće godine. 

Fotografije: ImaxTree by Launchmetrics

Fotografije: ImaxTree by Launchmetrics

Fotografije: ImaxTree by Launchmetrics

Fotografije: ImaxTree by Launchmetrics

 

Moda