St. Pietro
//

St. Pietro

Dobro znani chef, koji je karijeru gradio diljem Europe u restoranima s Michelinovim preporukama, u kreaciji menija pažljivo je birao namirnice koje podneblje nudi, prije svega imajući na umu održivost u radu s hranom. Spoj svježe ribe, razvoj restoranskog polja za uzgoj na otoku i pažnja posvećena iskorištavanju namirnice u cijelosti, ono su što gastronomsko iskustvo otoka čini posebnim.

„Važno nam je svakom gostu priuštiti prvoklasnu uslugu na svjetskom nivou. Uz starinske recepte, lokalnu hranu i mali pomak prema modernom kulinarstvu to i uspijevamo treću godinu za redom. Svaku sezonu trudimo se unijeti inovaciju pa je tako i ove godine predstavljen novi meni za koji vjerujem da će oduševiti sve one koji nas odluče posjetiti i uživati u sjajnoj kuhinji“, izjavio je Đino Kralj, direktor St. Pietra.

Svi hedonisti željni luksuza, kvalitete i inovacije u kulinarstvu pronaći će mjesto za sebe u gurmanskoj oazi koja podiže standard lokalnog ugostiteljskog tržišta na potpuno novu razinu. Bilo da se zažele opustiti u lounge baru ispijajući koktele majstora miksologije, pojesti ručak ili večeru uz najljepšu vizuru Jadranskog mora ili se sakriti od pogleda u jednoj od posebno izdvojenih cabana na otoku, sigurno je da će uživati u rajskom iskustvu kojeg St. Pietro u svom imenu utjelovljuje.

Hotel Vallum pod St. Pietro brendom

Predivna vegetacija prirodnog otočkog arboretuma prepunog agruma i drugih autohtonih biljaka uz spoj tradicionalne recepture i modernog pristupa kuhinji oduševit će i najizbirljivije goste koji će uskoro pod istoimenim St. Pietro brandom moći u potpunosti uživati i u ekskluzivnom smještaju hotela Vallum smještenog u neposrednoj blizini otoka Supetra. 

„Pod St. Pietro brendom želimo svojim gostima u potpunosti pružiti nezaboravan osjećaj gostoprimstva i iskustva koje će ponijeti sa sobom. S ponosom smo svojom ponudom okrenuti lokalnom tržištu, ali ujedno razmišljamo i o gostima koji dolaze iz drugih zemalja, a koje također želimo zadovoljiti ugostiteljskim pristupom na najvišem nivou. Upravo iz tog razloga, St. Pietro brend koji je dosad prepoznat u kulinarskom svijetu želimo nadograditi i ekskluzivnim smještajem kojim ćemo uskoro pružiti cjelokupan ugostiteljski doživljaj i ljepote podneblja Cavtata“, izjavila je Katja Krešić, upraviteljica brenda St. Pietro.

Četiri hotelske depandanse nazvane po vjetrovima koji pušu s četiri strane svijeta – Jugo, Bura, Levanat i Maestral uređene su uz nepogrešiv osjećaj za eleganciju i luksuz. Gosti će se opustiti u minimalističkom koloritu ambijenta i po vlastitim preferencijama svoje vrijeme provesti u jednoj od hotelskih soba ili apartmana posebno osmišljenih za odmor uz pogled na Jadransko more i prirodne ljepote krajolika.

Lifestyle