Kraj ili novi početak?
Nakon Bottege Venete, još jedan luksuzni brend je obrisao sve svoje postove s društvenih mreža - Balenciaga. Dok je kreativni direktor Bottege Daniel Lee odlučio da je za brend bolje da ga predstavljaju njegove ambasadorice, klijentice i posebni kurirani sadržaji poput virtualnog storytellinga, čini se da Balenciaga ima drugačiji plan.
Njihovih 11,6 milijuna pratitelja ostalo je iznenađeno otkrivši prije nekoliko dana sasvim prazan profil, a jedino što je ostalo je arhivirani IG story koji najavljuje predstavljanje couture kolekcije 07. srpnja.
Taj teaser popratio je i danas objavljen story koji poziva na gledanje 50. haute couture kolekcije, prve nakon 53 godine, a dugo iščekivani modni događaj održat će se u rekonstruiranoj verziji salona osnivača, Cristobala Balenciage!
Sam kreativni direktor, Demna Gvasalia dodatno je potaknuo našu znatiželju izjavivši kako smatra da bi couture mogao, na svoj moderan način, spasiti modu. A što je time mislio - saznat ćemo uskoro!
Piše: Kristina Stakor
Foto: Profimedia