Kolekcija prepuna divnih cvjetnih uzoraka!
U ova zbunjujuća vremena, kad silom prilika ostajemo kod kuće više nego obično, ostaje nam internet kao razonoda i razbibriga. A ako vam je online shopping omiljen način podizanja raspoloženja, svakako obratite pažnju na jednu jako zanimljivu modnu suradnju.
Naime, španjolski demi-couture brend, koji izlaže na pariškom tjednu mode, dizajnirao je capsule kolekciju za popularni američki lanac dućana Anthropologie. Anthropologie je brend u sklopu grupacije URBN, koja uključuje i druge popularne brendove poput Urban Outfittersa te Free Peoplea. U divno dizajniranim dućanima brenda može se pronaći uistinu raznovrstan asortiman, od odjeće, do namještaja te stvarčica za dekor doma. Ova kolekcija osim odjevnih predmeta te modnih dodataka sadrži i rokovnike, olovke te čak i namještaj karakterističnog cvjetnoga printa. Brend Delpozo, osnovan još 1974. od strane dizajnera Jesusa del Poza, kroz godine se afirmirao kao jedan od vodećih luksuznih kuća u Španjolskoj, a globalni uspjeh postigao je pod dizajnerskom palicom Jesusovog naslijednika, Josepa Fonta. Predstavljene kolekcije karakterizirali su upravo fantastični printevi te vezovi, kao i divne kombinacije boja te bogati volumeni. Iako je Josep Font napustio brend pa je ovu kolaboraciju zajedno sa dizajnericom Anthropologia Colette Brown ko-dizajnirao aktualni dizajner Lutz Huelle, prepuna je poznatih Delpozo kodova. Cvjetni print prisutan je na većini komada, od olovaka, preko haljina, balonera ili ukrasa za kosu, a kolekcija sadrži i komade izvezene šljokicama, kao i one zanimljivog volumena i kombinacija boja. Ako ste se i vi zaljubili u prekrasne haljine, marame, rajfove i suknje kolekcije, znajte da cijene kreću od 14 eura te se mogu nabaviti preko Athropologie webshopa.
Piše: J.R.
Fotografije: Anthropologie