Nova kolekcija za toplu sezonu
Ako je suditi po najnovijoj kampanji legendarnog britanskog brenda Church’s, u predstojećoj će se toploj sezoni najviše nositi ležernost, neopterećenost i lakoća postojanja. Upravo tu vibru odražavaju najnoviji vizuali kampanje namijenjene sezoni proljeće/ljeto 2020., a koju je svojim objektivom snimio fotograf Brett Lloyd.
Kampanja je, naime, snimljena na engleskoj obali u gradiću St. Ives, modeli nose odjevne kombinacije u pomalo retro stilu (koji podsjeća na stare ljetne fotografije i neodoljivo priziva ljeto), a opuštene ljetne stylinge potpisuje stilist Giovanni Dario Laudicina. Odjeća u svijetlim i bež nijansama sjajno pristaje cipelama iz najnovije Church’s kolekcije, od kožnatih gležnjača, loaferica, klasičnih muških cipela pa sve do ženskih sandala. U novoj kolekciji za toplu sezonu našle su se i tenisice vrlo modernog izgleda što je posebno nespecifično za jedan brend kao što je Church’s koji vezujemo uz tradiciju, klasiku te bezvremensku estetiku i kvalitetu. Naravno, dobra je strana što se i brend koji datira iz 1873. spreman promijeniti kako bi zadovoljio standarde suvremenog društva. Kako bilo, čini se kako će ovog ljeta Church’s voljeti i klasičari i trendseteri.
Piše: T.L.
Fotografije: Church’s