Upravo jedno takvo druženje održalo se ove subote u centru Zagreba u galeriji i aukcijskoj kući Artmark na edukacijskoj radionici odijevanja za žene Stilska Jednadžba koju organizira modna stilistica Ivana Pavić. Kao i na dosadašnjim edukativnim i interaktivnim radionicama Ivane Pavić, sudionice su stekle znanja i dobile ideje kako pristupiti svakodnevnom odijevanju i dobiti maksimalne rezultate promišljenim modnim izborima.
“Svaku svoju novu radionicu želim dignuti na još bolji nivo te polaznicama iste pružiti iskustvo koje je vrijedno i neponovljivo. Svoju jesensku radionicu sam smjestila u predivan prostor galerije Artmark u samom centru Zagreba te sam na taj način spojila modu i umjetnost. Uz sam sadržaj radionice polaznice su uživale i u Artmarkovoj post-aukcijskoj izložbi djela hrvatske moderne i poslijeratne umjetnosti” – ističe Ivana.
Na radionici je predstavljena idealna kapsula kolekcija za jesenske dane pred nama koja se sastoji od svega 12 bezvremenskih i kvalitetnih odjevnih komada, a stilistica ju je odabrala iz bogate ponude premium brendova vodećeg europskog web shopa Answear. Kako je crvena boja (od bordo, preko tzv. cherry red nijansi, do pojedinačnih pop up crvenih komada) apsolutni hit ove sezone, Ivana je praktično pokazala kako je uklopiti u jesensku odjevnu rotaciju i kreirala različite stylinge u koje crvena boja unosi posebnu snagu i karakter. Odjevne komade je stilistica sparila s pomno biranom obućom i torbama koji su također dostupni na Answearu te je pokazala koliko su modni detalji važni u građenju i određivanju stilskog smjera cjelokupne modne kombinacije. “Uvijek ističem kako nam kvaliteta i dobar kroj trebaju biti primat pri izboru i kupnji odjevnih komada, a na mojoj radionici će svi otići sa znanjem koji krojevi i komadi su najbolji za njih sukladno tjelesnoj građi te jasnim idejama na koje načine ih sve mogu kombinirati i uskladiti s trenutnim modnim tendencijama” – govori nam Ivana.
Dok je posebno zanimanje sudionica izazvala mini radionica kreativnog vezanja marama u suradnji s brendom Freywille koji je sinonim za divno oslikane svilene marame bogatog kolorita od kojih zastaje dah. Sudionice su naučile nekoliko novih načina vezanja marama i neke trikove kako bi njihove odjevne kombinacije bile još potpunije te na taj način dodatno naglasile svoj stil i osobnost.
Modni detalji nisu samo obični dodaci, oni su upravo ti koji transformiraju svaku kombinaciju, uzdižući je na višu razinu stila i sofisticiranosti. U suradnji s brendom Swarovski, organizirana je prezentacija najljepših komada nakita s fokusom na usklađivanje nakita s prigodom, odjevnim stilom, oblikom lica i drugim važnim karakteristikama. Sudionice su imale priliku uživati u inovativnim i originalnim kolekcijama brenda Swarovski – Millenia, Sublima i Hyperbola – od kojih svaka na svoj poseban način odiše luksuzom, elegancijom i jedinstvenošću.
Ikonična Millenia kolekcija utjelovljuje srž Swarovski savoir-faire-a, dosežući nove vrhunce u sofisticiranosti. Svaki komad Sublima kolekcije oduzima dah svojim hrabrim dizajnom, postavljajući nove standarde u svijetu sofisticiranih modnih dodataka. Bijeli kristali Hyperbola kolekcija hvataju suštinu beskonačnosti, dok fino izrezani baget kristali formiraju hipnotičke skulpturalne oblike, ističući Swarovski umjetnost u najblistavijem izdanju.
Budući da je i parfem dio nečijeg stilskog potpisa, na radionici su predstavljeni Jo Malone mirisi. Londonski brend je poznat po specifičnim mirisima koji se međusobno lako miješaju, kombiniraju i nadopunjuju pa su tako dame uživale u unikatnim mirisnim spojevima i odabrale svoje favorite.
“Stilska jednadžba je jedinstven projekt takvog tipa u Hrvatskoj koji za zadatak ima mnogo više od dijeljenja “banalnih” modnih savjeta. Cilj mi je osvijestiti ljude o tome koliku zapravo moć ima način odijevanja kao element neverbalne komunikacije.
Uvijek ističem, kako želim osloboditi žene mišljenja da su moda i stilisti rezervirani isključivo za celebrity svijet, tako da im na svojim radionicama želim dati jedan kompletan paket iskustva, proizvoda i edukacije kako bi si svakodnevno olakšale izbor odjeće te modnih dodataka. Naime, 60 % informacija dobivamo iz neverbalnih komunikacijskih signala u koje spada i način odijevanja te vizualan dojam. Dakle, iako na prvu može djelovati površno, odabir odjeće je bitan element naše osobnosti pa mu se shodno tome treba ozbiljno i pristupiti. Jedan od glavnih zadataka mi je naučiti sudionice mojih radionica što konkretno tražiti prilikom kupnje, ali i naučiti ih prepoznati zašto to traže – jer na takav način štede vrijeme i novac.” – zaključuje Ivana.
U tijeku su predbilježbe za proljetnu radionicu na Ivaninoj web stranici, o čijem će održavanju zainteresirani biti obaviješteni putem maila, a u videu donosimo mali djelić atmosfere kako je to izgledalo prošlog vikenda.