Mango
promo //

Mango

Mango je očigledno dobro proučio trenutno tržište, a dokaz tomu je, ni manje, ni više nego zeleni kaput koji će biti dostupan za 1199 eura putem njihove internetske trgovine.

Trenutno repozicioniranje raznih high street brendova poput H&M-a, Zarine Inditex grupe i ostalih igrača koji se žele konačno odmaknuti od iste kategorije u kojoj se nalaze Shein i slični dolazi do svog vrhunca. Kolekcija Stefana Pilatija za Zaru, Charli xcx i njena suradnja s H&M-om, ali naposljetku i Mango koji je ove godine imao suradnju s Victorijom Beckham su samo mali, ali vrlo jasni koraci koji ih u našoj percepciji udaljavaju od prljavog biznisa brze mode na koji se danas gleda kao na ekstrem za koji je kriv isključivo Shein.

Ipak, korak prema naprijed se za sada nije značajnije prikazao u kontekstu održivosti, već u obliku povećanja cijena i približavanju onim luksuznim. Bez obzira na to što je ovaj kaput u upečatljivoj zelenoj boji koja neodoljivo podsjeća na one iste boje koje je Tom Ford radio za Gucci, sam Mango trenutno nema onu jačinu kojim bi ova cijena bila opravdana iz perspektive imidža. Uz to, činjenica da je u pitanju novo pravo krzno i koža opet ruši jedan od stupova održive mode koja nalaže korištenje zamjenskih ili drugih prirodnih materijala umjesto onih životinjskog podrijetla.

Tko zna, možda Mangu i ‘’prođe’’ ovaj, prije svega društveni eksperiment i ispipavanje spremnosti kupaca da veće svote novca potroše na komade onih koje smo do prije nekoliko mjeseci smatrali high street bredovima, a ne, primjerice, na Y/Project, Ganni ili slične mid-tier modne brendove s provjerenom kvalitetom i održivim praksama.

Moda