Nara Smith
Launchmetrics //

Nara Smith

Velika većina ljudi koja prvi put naiđe na neki od viralnih videa Nara Smith na Instagramu ili TikToku, prvo pomisli da je riječ o nekakvoj šali, komičarki koja ismijava sve almond mame na svijetu. No, nakon par videa, postane im jasno da je zapravo riječ o mami, supruzi, modelu i influenserici koja stvarno prikazuje svoj svakodnevni život u koji je (najblaže rečeno) jako teško povjerovati. Dvadesetogodišnja Njemica u couture haljinama radi žvakaću gumu, coca-colu, pa čak i SPF kremu od nule, a to radi s takvom lakoćom da pomislite kako je to najjednostavnija stvar za napraviti na svijetu. No, da ne bude sve tako nevjerojatno i mnogima teško prihvatljivo, iako uistinu jest, Nara sa svojih 4,3 milijuna pratitelja na Instagramu i 9,6 milijuna na TikToku dijeli i korisne recepte zbog kojih je mnogi prate. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli nara (@naraaziza)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli nara (@naraaziza)

"From scratch"

Za jedne je način na koji to radi bizaran, dok je za druge Nara pravi uzor "moderne" domaćice kojoj je primarni fokus na to što njezina djeca jedu. Da je ona daleko od moderne domaćice, jasno je već nakon prvog videa. Ona je zapravo pravi prototip majki današnjice koje zbog brojnih obaveza u danu jedva stignu napraviti jedan obrok, a ne čokoladu od nule. Upravo zato joj mnogi zamjeraju promociju tradwife pokret koji je za žene sve, samo ne bezazlen. U komentaru na jednom od posljednjih videa na Instagramu, Nara je napisala kako ona nije tradwife, a nekoliko je puta izjavila kako je biti domaćica usrećuje i kako je zapravo sve stvar dobre organizacije. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli nara (@naraaziza)

Napraviti nekoliko meal prepova za tjedan može se podrazumijevati kao stvar dobre organizacije, no ovo što Nara radi je definitivno next level. Kako god, o tome imaju li njezina videa pozitivan ili negativan prizvuk ne može nitko sa sigurnošću odrediti, ali jedno je sto posto sigurno, a to je da je Nara od svog imena napravili veliki i jaki brend. Gotovo da ne postoji osoba koja prati trendove i dešavanja na društvenim mrežama, a da nije čula za nju. Nara je čak postala toliko utjecajna da su je brojni korisnici društvenih mreža (kako iz divljenja, tako i iz ruganja) krenuli kopirati. Tako se pojam "from scratch" počeo koristi za sve, od tjestenine "from scratch", do supruga/supruge "from scratch".

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli nara (@naraaziza)

Od influencera do celebritija

Nara je svojim umirujućim glasom i definitivno drugačijim i modernoj publici često neprihvatljivim pristupom, uspjela stvoriti tako jak osobni brending, da je već lagano zakoračila u svijet celebritija. Pozvana je na nekoliko velikih modnih revija ove sezone uključujući i Ralph Lauren reviju na kojoj je čak hodao njezin suprug  Lucky Blue Smith. Američki ELLE proglasio ih je novim moćnim parom u svijetu mode, a njihova pojavljivanja očekivano su privukla pažnju na društvenim mrežama. To brendovima itekako ide u prilog, pa se ovo zapravo činio kao skroz očekivan i opravdan marketinški potez.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli nara (@naraaziza)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli nara (@naraaziza)

Njezina transformacija od online senzacije do poznate javne osobe zapravo je rezultat nekoliko ključnih faktora. Prvi je svakako izgradnja jakog brenda kroz društvene mreže. Njena sposobnost da stvara privlačan i autentičan sadržaj privukla je veliki broj pratitelja i stavila je u centar zbivanja. Sljedeći faktor je suradnja s beauty i modnim brendovima poput Marca Jacobsa  za kojeg je napravila tote torbu "from scratch". Treći faktor je svakako medijska prisutnost i javni nastupi na kojima Nara u posljednje vrijeme itekako radi. Kao što smo spomenuli, Nara se pojavljuje na različitim modnim događanjima, ali i dalje uspjeva zadržati svoju ekskluzivnost time što ne daje baš za svaki medij intervju ili izjavu samo kako bi bila viđena i relevantna. Usmjerena je na luksuzno tržište i to taman dovoljno daje do znanja.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Marc Jacobs (@marcjacobs)

Možemo zaključiti da je Nara prava majstorica u korištenju društvenih mreža za izgradnju i održavanje svog osobnog brenda. Njezina sposobnost da stvara angažiran i relevantan sadržaj omogućila joj je da ostane u centru pažnje i zadrži svoju popularnost. Uz pomoću već navedenih faktora, Nara Smith je jako blizu da postane ozbiljna figura kako u modnoj, tako i u pop kulturalnoj sferi, a ako je suditi po već viđenim formulacijama poznatih osoba, Narin sljedeći korak mogao bi biti lifestyle ili modni brend. Ako do njega dođe, u jedno smo sigurni, bit će napravljen od nule!  

Lifestyle