Zara Home prodavaonica u srcu Saint-Germain-des-Présa uskoro će postati pravi raj za sve ljubitelje knjiga. U suradnji s Éditions Gallimard, jednom od najprestižnijih francuskih izdavačkih kuća, kupci će uskoro imati priliku razgledati police ispunjene književnim klasicima i suvremenim djelima. Kako doznajemo, literaturu će biti dostupna za razgledavanje uz Zarin minimalistički kućni dekor i uredski pribor.
Još jedan pokušaj rebrandinga
Ulaskom u svijet književnosti, Zara još jednom pokazuje svoju želju da nadmaši tradicionalne granice kućnog dekora. Lokacija Saint-Germain-des-Prés, smještena blizu pariških književnih kafića i kultnih knjižara, bila je pomno odabrana kako bi odrazila intelektualne i kulturne aspiracije Zarine strategije rebrandinga. Posljednjih godina brend je svjesno krenuo prema rafiniranijem i kulturnijem imidžu, a po uzoru na velike luksuzne modne kuće, nedavno su otvorili i kafić u Lisabonu. Malo prije toga objavili su kako će nekadašnji kreativni direktor kuće Yves Saint Laurent, Stefano Pilati sa Zarom predstaviti posebnu kolekciju.
Ovaj posljednji pothvat u Parizu započeo je suradnjom s dizajnerima poput Vincenta Van Duysena, čija su minimalistička, ali sofisticirana djela pomogla u podizanju Zarine ponude kućnog dekora. Partnerstvo s Éditions Gallimard prirodni je nastavak ovog pokreta, naglašavajući prijelaz s brzih, pristupačnih proizvoda na one promišljenije. S obzirom na to da brza moda i konzumerizam i dalje nailaze na kritike zbog svojih ekoloških i društvenih utjecaja, Zarino putovanje u kulturnu domenu ima za cilj pozicionirati brend kao sudionika suvremenog diskursa.
Dok tradicionalne luksuzne kuće poput LVMH-a i dalje dominiraju tržištem luksuza, Zarina strategija rebrandinga ima za cilj zamagliti granice između luksuza i pristupačnosti, a hoće li u tome uspjeti, to ćemo tek vidjeti. Nakon lansiranja u Parizu, slični pop-upovi očekuju se u Milanu, Londonu i New York.