S tolikim brojem odlazaka, otkaza, promjena i novih imenovanja, svijet mode trenutačno djeluje više kaotično nego ikada. Toliko da je modna publika počela izražavati nezadovoljstvo zbog nedostatka prisutnosti žena na vodećim pozicijama kreativnog upravljanja u glavnim kućama, koje se čini da su u ovom kaosu zaboravile na poznatu inkluzivnost. Ipak, objava o dolasku Louise Trotter na mjesto kreativne direktorice Bottege Venete ruši takozvani men only club u Keringu koji je nastao nakon odlaska Sare Burton iz McQueena.
Dolazi na mjesto Matthieua Blazyja koji nakon tri godine vođenja kožnog giganta odlazi u Pariz kako bi se igrao s Chanel tvidom. Minimalistička, elegantna, sofisticirana i vezana za ideju suptilne, ali odlučne ženstvenosti, Trotter ima sve predispozicije kako bi uspješno nastavila jačati Bottegu Venetu, koja je pod Blazyjevim vodstvom postigla izvanredan uspjeh zahvaljujući proizvodima poput torbi Sardine i Jodie te suradnjama sa svijetom dizajna interijera, umjetnosti i filma, s it ambasadorima poput A$AP Rockyja i Jacoba Elordija.
Karijera Louise Trotter započela je u Calvin Kleinu, Whistlesu, GAP-u, Tommyju Hilfigeru te na kraju u Jigsawu i Josephu. Nakon devet godina na čelu Josepha, britanskog brenda koji je pod njezinim vodstvom doživio izniman rast, 2019. godine preuzima Lacoste. Bila je prva dizajnerica koja je potpuno preuzela brend i jedna od prvih koja je potaknula širenje njegovih tržišnih granica.
U Trotterinim kolekcijama za Lacoste, krokodil je postao još centralniji simbol brenda, dok su siluete i boje postale raznovrsnije i inovativnije. U skladu sa sporty-chic trendom, Trotter je uspjela privući mlađu klijentelu za Lacoste, oslanjajući se na povijesne korijene brenda kako bi ponudila estetiku s vintage prizvukom u suvremenom izdanju.
Odnos Lacostea i tenisa dolazi u prvi plan s plisiranim mini suknjama, intrigantnim bombericama, redizajniranom polo majicom i ostalim preppy komadima u obliku prsluka i pletiva.
Nakon četiri godine Lacostea, Trotter prelazi u Carven, brend koji je 1945. osnovala Carmen de Tommaso. Pristup koji je koristila za redefiniranje imidža kuće je bio inspiriran njenim radom za Joseph, što se vidi u neutralnim paletama boja, dok odabir tkanina i dodataka, posebno profinjenih i sofisticiranih, donekle podsjeća na rad Phoebe Philo za Celine.
U Trotterinim kolekcijama za Carven, nasljeđe brenda očituje se kroz lakoću materijala, kombinaciju tradicionalno muških krojeva s mekim, prozračnim i senzualnim linijama i teksturama.Očekivano se nameće paralela s Phoebe Philo, jer Trotter prati pravac intelektualne mode i dizajn koji ne želi privlačiti pažnju provokacijom, već iznenađuje svojom suzdržanošću.
U samo godinu dana, Trotter je brend usmjerila na suvremeniji put. Kako u svom priopćenju ističe direktor Bottege Venete, koji je priprema za njenu prvu reviju u rujnu 2025., sofisticirani pristup ove dizajnerice ‘’će očuvati hype koji je Blazy uspio okupiti oko brenda’’.
Vjerujemo da će Trotter uspješno interpretirati potrebe klijentica, uz svoju dizajnersku estetiku koja je definitivno inovativna i primamljiva, ali i čvrsto ukorijenjena u realnosti i kvaliteti.