Korporativni svijet također je doživio brojne i značajne promjene.
Zamislite nekoga tko radi u banci.
Što je odabrao kao odjevnu kombinaciju za posao?
Nosi li tenisice na odijelo? A pulover na formalne hlače, umjesto košulje i kravate?
Da, ako radi u RBA.
Raiffeisen banka u Hrvatskoj nedavno je sa svojim zaposlenicima prekrojila dress code koji je godinama bio na snazi i prilagodila ga vremenu u kojem živimo i radimo.
Dress code je predstavljen kroz internu kampanju „Autentični i svoji“, koja je uključivala izbor dress code ambasadora, izradu digitalnog poslovnog look booka te izradu plakata za prostorije u kojima borave zaposlenici.
Ideja je bila napraviti sve u suradnji s kolegama, pa su tako umjesto modela odabrani baš zaposlenici iz različitih odjela, gradova, različitih dobnih skupina i životnih stilova.
A što je to novo u cijeloj priči?
Novi dress code kaže da se kolege koji rade u direktnom kontaktu s klijentima i svi koji idu na sastanke s vanjskim partnerima, trebaju odlučiti za smart casual opciju. To je kombinacija formalnog i ležernog načina odijevanja, odnosno, smart casual podrazumijeva da je jedan formalniji komad osnova cijelog outfita.
Zaposlenici nisu zatvoreni u stroge korporativne okvire i pravila. Važno je da u svoju modnu jednadžbu uvrste poziciju na kojoj rade i tip posla koji obavljaju te da ostanu dosljedni sebi, ne zaboravljajući da za vrijeme radnog vremena predstavljaju i banku. Da, to znači da će dio kolega biti u odijelima, kravatama i sakoima, ali dio neće. I da će svi biti zadovoljni takvim postavom.
Inicijativu za suvremenijim kodeksom odijevanja dao je i u djelo proveo RBAlity tim, koji i inače radi na interdisciplinarnim projektima važnima za sve zaposlenike banke.
Tim vanjskih kreativaca koji je radio na kampanji bili su agencija Alert, stilistica Ana Nikačević i fotograf Franjo Matković, udruženi s make up artisticom Petrom Sever i hair stilisticom Erin Lepka iz Keune Akademije.