Hisense
Promo //

Hisense

Kroz besprijekorni miks inovativnih prezentacija, interaktivnih kulinarskih demonstracija i vrhunske zabave pod palicom svima omiljenih televizijskih lica -  voditelja Joška Lokasa te celebrity chefova Damira Tomljanovića, Melkiora Bašića i Stjepana Vukadina, događaj je potvrdio Hisenseovu predanost pomicanju granica inovacija i stvaranju visokokvalitetnih proizvoda za sve potrošače.

Globalno prepoznat kao sinonim za impresivne televizije, Hisense već dugi niz godina lokalnim potrošačima dovodi široku ponudu malih kućanskih uređaja, perilica i sušilica rublja, klima uređaja i hladnjaka proizvedenih u Europi, dok je s ovim lansiranjem ponuda lokalno obogaćena inovativnim i besprijekorno dizajniranim pećnicama, pločama za kuhanje i perilicama posuđa.

Na novosti u ponudi, kao i globalna partnerstva ovom se prilikom osvrnuo i Damir Dražetić, generalni manager HISENSE Europe za Hrvatsku i Sloveniju: “Jako nas veseli proširenje ponude branda Hisense na hrvatskom tržištu koje se na najbolji način vremenski spojilo s našim trećim uzastopnim sponzorstvom Europskog nogometnog prvenstva, EURO 2024. Na to smo zapravo i posebno ponosni. Sportski marketing, kao i održiva inovacija i tehnološki razvoj  ključni su elementi u rastu Hisensea te izgradnji prepoznatljivosti branda diljem svijeta. Hisense je zabilježio gotovo udvostručene brojke u kategoriji ‘’svijest o robnoj marki’’ u proteklih pet godina'', što je potvrda ulaganja i razvojne strategije na globalnoj razini, dok nova lansiranja na lokalnim tržištima pridonose dostupnosti naših visokokvalitetnih uređaja svim zainteresiranim potrošačima.“

Lifestyle