Nova kampanja brenda Boudoir i fotografa Mladena Šarića vizualno je impresivna priča koju nije dovoljno pogledati samo jednom
Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić, kreativne snage iza brenda Boudoir, u novu sezonu ušle su s još jednom impresivnom modnom pričom.
Kolekcija je satkana od minuciozne čipke, delikatnih printeva na tilu, ručno izrađenih ruža i bogato ukrašenih aplikacija; siluete haljina nježno obuhvaćaju obrise tijela i padaju u slapovima slojeva tila i latica, a kolekcija ujedno donosi odgovor na pitanje kako izgleda nekonvencionalna vjenčana haljina.
“Uvijek se trudimo biti drukčije i to pokazati na najbolji mogući način. Uvijek razmišljamo izvan okvira i to se svake sezone vidi, redovito istražujemo nove tehnike u couture izradi haljina i tražimo originalan način na koji kolekciju i prezentirati. Upravo takva jedna interpretacija je pred vama, naracija koja prati naše kreacije za koje nam je trebalo nekoliko mjeseci rada. Ove haljine koje upravo gledate su ujedno i najzahtjevnije do sada. Na nekima od njih provele smo gotovo dva tjedna izrađujući ih, stoga smo ponosne na rezultat, te na cijeli naš tim, i vjerujemo da će to publika prepoznati", izjavile su Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić.Više informacija o kolekciji i cijenama možete potražiti na www.boudoirzagreb.com