Nakon provokativnog projekta VETEMEMES, Davil Tran lansira još jedan sličan brend – Boolenciaga
Mladi Amerikanac slavu je stekao kopirajući Gvasalijine crne kabanice s natpisima pod etiketom sličnog imena, a sada ide korak dalje aludirajući na slavnu francusku kuću u kojoj je Gruzijac također kreativni direktor.
„Odlučio sam pokrenuti Boolenciagu jer su Gvasalija i ekipa prestali dizajnirati predimenzioniranu odjeću s natpisima pa tražim novu inspiraciju,“ izjavio je. „Ali to ne znači da gasim Vetememes. Nastavit ću tu priču dok god bude moguće.“
Kad se pojavio, mnogi su pomislili kako će Vetememes biti jednokratna provokacija te je Gvasalia za NY Times čak izjavio kako ga neće tužiti. „Nećemo prijaviti Vetememes za kopiranje, nadam se da čovjek uživa u dizajniranju baš kao i mi.“ No, Tran ponovno izaziva sreću novom igrom riječi koja mu možda neće proći nekažnjeno s obzirom da menadžment Balenciage sigurno za njegovu zabavu neće imati toliko razumijevanja.
„Malo sam zabrinut,“ izjavio je povodom pokretanja Boolenciage. „Ipak, nadam se da će shvatiti moj projekt. Samo se želim zabaviti i pokazati da moda ne mora biti tek ozbiljan posao.“ Možda mu ipak progledaju kroz prste jer Boolenciaga je za Balenciagu odličan publicitet. O brendu se sad ponovno piše i priča iako ne zaslugom njihovog PR-a. A tu je i Gvasalijima IKEA vrećica s potpisom Balenciage koju su mnogi smatrali kopijom švedskog brenda u komercijalne svrhe.
Možda je pitanje kopiranja u ovakvim slučajevima tek priča za medije, a ne za sudnicu. Kako god bilo, prvi artikli već su u prodaji na boolenciaga.com, a Tran najavljuje kako će ih uskoro biti i više.
Piše: Maja Karnik Fotografije: profimedia