Proenza Schouler ove godine broji petnaest uspješnih godina u samom vrhu modne industrije. Povodom te obljetnice, osnivači brenda Jack McCollough i Lazaro Hernandez odlučili su pokrenuti dopunski brend Proenza Schouler White Label
Za razliku od glamurozne i luksuzne estetike glavne linije, PSWL će ponuditi ležerniju garderobu poput traperica, sportskih majica i casual jakni. "Oduvijek smo željeli zaokružiti priču i nadopuniti postojeću kolekciju odličnim komadima za svaki dan," izjavili su dizajneri u službenom priopćenju. "Uzbuđeni smo što smo se mogli okušati u nečem sasvim novom. Svoju glavnu modnu liniju ćemo nastaviti dizajnirati u istom tonu, a PSWL će našim klijentima ponuditi odličan repertoar za opuštene trenutke."
Nova linija predstavljena je kampanjom sa Chloë Sevigny u glavnoj ulozi. Fotografije je snimio Ricky Saiz, a Chloë na njima nosi hlače vojničkog uzorka, tamne traperice, rozi šuškavac, ležernu košulju na točkice i slične jednostavne, a ipak upečatljive komade najavljujući kako PSWL neće biti tek još jedna kolekcija osnovnih komada za one s dubokim džepom, već priča s drugačijim, tipično PS potpisom.
Najavljeno je kako će linija zasad biti ograničena, a posebnu premijeru će imati 6. studenog, dok će nastavak priče biti predstavljen u siječnju 2018. godine. Ipak, ljubitelji Proenza Schouler estetike morat će na svoje PSWL komade pričekati do jeseni slijedeće godine jer linija tek tada kreće u distribuciju diljem svijeta.