Donatella Versace, mlađa sestra osnivača Giannija Versacea i žena koja je preuzela odgovornost za tvrtku nakon njegovog ubojstva 1997. godine, napušta svoju poziciju kreativne direktorice nakon gotovo 30 godina.
Pozicija ambasadorice
Kako prenosi New York Times, Donatella će postati glavna ambasadorica brenda, što će biti počasna uloga koja uključuje filantropiju i pojavljivanja na crvenim tepisima. Dario Vitale, bivši direktor dizajna i imidža iz Miu Miu, imenovan je novim kreativnim direktorom brenda.
U priopćenju objavljenom prije nekoliko minuta, John D. Idol, glavni izvršni direktor Capri Holdingsa, koji je vlasnik Versacea i brendova Michael Kors, te Jimmy Choo, nazvao je ovu odluku „dijelom unaprijed dogovorenog i vrlo promišljenog plana.”
Što možemo očekivati?
U izjavi za WWD, trenutačni direktor Capri Holdingsa John Idol je izjavio kako je za pad prodaje kriva ‘’maksimalistička estetika i činjenica da je svaki Versace komad statement piece za sebe’’. Dok je s jedne strane u pravu, obrat Versacea u brend tihog luksuza, bez obzira na to bilo to pod Donatellom ili nekim drugim kreativnim vođom, bi bio ravan ubojstvu.
Brend je pod Donatellom odolijevao nedavno aktualnim trendovima tihog luksuza i minimalizma s bombastičnom suradnjom s Kimom Jonesom, pastelnom kolekcijom koju potpisuje Dua Lipa, te glamuroznim kampanjama s glumcima poput Cilliana Murphyja i Anne Hathaway.
Iako je Versace do samog kraja bio blistav i pozlaćen baroknim motivima, kakve smo vidjeli u posljednjoj Donatellinoj kolekciji za brend, izgleda da to nije bilo dovoljno za preživljavanje na ovoj poziciji. Čini se da nas uskoro čeka znatno drugačiji Versace od onog na koji smo navikli.