Violette_fr
Instagram //

Violette_fr

U zadnjih nekoliko godina, dogodila se prezasićenost na tržištu makeupa. Stječe se dojam kao da se svakog dana predstavljaju novi brendovi koji su vrlo slični. Upravo zbog toga vam u nastavku donosimo pet brendova koji nisu toliko poznati širim publikama ali u svojoj ponudi imaju odlične proizvode. 

Ciele.

Vlasnica i kreativna direktorica Nikki DeRoest je u kolovozu prošle godine pokrenula svoj makeup brend Ciele. Prije toga je na istim pozicijama bila u Roen beauty, ali je 2020. godine odlučila napustiti taj brend. Ciele proizvodi šminku koja je clean i sadrži zaštiti faktor. DeRoest naglašava da njezini proizvodi neće uzrokovati začepljenje pora što je čest slučaj s proizvodima koji sadrže SPF. Također, ne sadrže mineralna ulja, mikroplastiku, ftalate i nisu testirani na životinjama. Kako je brend tek u početnim fazama, izbor nije velik te je naglasak stavljen na proizvode za bazu make-upa. Za sada se u ponudi nalazi kremasto rumenilo u pet nijansi koji sadrži čak SPF 50+ zaštitu. Isto vrijedi i za tekući bronzer koji dolazi u pakiranju kao serum za kožu, a dostupan je i bronzer u sticku što je daleko praktičnije nego potpuno tekući.  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ciele cosmetics (@cielecosmetics)

saie

Još jedan clean beauty brend je saie. Poduzetnica Laney Crowell rekla je kako je njezin cilj stvoriti brend koji je ekološki osviješten i održiv ali da se luksuz ne treba žrtvovati. Njihov nagrađivani Slip Tint Tinted Moisturizer je bestseller i također sadrži SPF 35 zaštitu, a ne sadrži gluten (da, glutena ima čak i u make-upu). Ako niste sigurni koja vam nijansa pristaje, na stranici postoji cijeli vodič koji će se pobrinuti da ne pogriješite. Još jedna nagrađivana formula je saievo tekuće rumenilo Dew Blush, a nijansa Poppy nam je posebno upala u oko – predivna koraljno crvena koja izgleda božanstveno na osunčanom tenu. Još vrijedi napomenuti da ovaj brend ne koristi sulfate, parabene, talik i ostale sastojke koji su štetni za kožu. Pohvalno je što je ispod svakog proizvoda vrlo transparetno napisano što su koristili, a što ne i s kojim sastojcima su zamijenili štetne. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Saie (@saiebeauty)

Lisa Eldridge 

Nekome tko je involviran u svijet make-upa ime Lisa Eldridge neće biti nepoznanica, ali onima koji nisu, vrlo vjerojatno jest. Ona je jedna od najpoznatijih i najutjecajnijih artistica na svijetu. Već desetljećima radi za poznate modne magazine, a trenutno je kreativna direktorica u francuskom brendu Lancome. Prije šest godina je odlučila pokrenuti vlastiti brend. Prvo je počela s 3 nijanse crvenih ruževa s baršunastim finishom koji zaista izgledaju kao da je zalijepila tkaninu baršuna. Od tada je, između ostalog, predstavila različite proizvode za usne, puder, palete za oči, maskaru. Prošle godine se Lisa Eldridge brend proširio i na skincare s čistaćem i sprejom za lice. Eldridge je bila prva velika make-up artistica koja je uvidjela potencijal i moć interneta te je na samom početku YouTube tutoriala pokrenula svoj kanal. Ispričala je da godinama nikome u svojoj industriji nije pričala o tome jer je mislila da će ju početi shvaćati neozbiljnom. Posebnost ovog brenda su precizno kreirane boje, a Eldridge pronalazi inspiraciju ponajviše u umjetnosti. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lisa Eldridge (@lisaeldridgemakeup)

Refy Beauty

Influencerica Jess Hunt i Jenna Meek nalaze se iza brenda Refy Beauty. Svoju priču su započele proizvodima za obrve po čemu je Refy još uvijek najpoznatiji. Brow Pomade i Brow Sculpt su u trenutku lansiranja bili po cijelom Instagramu. Brow Sculpt pruža izgled obrva kao da je osoba taj tren imala laminaciju obrva. Upravo zbog toga je brend munjevitom brzinom narastao – Meek i Hunt su prepoznale što tržištu nedostaje,  te su ponudile točno onaj proizvod kojeg su kupci htjeli i trebali. S vremenom je brend pokazao da ima zaista kvalitetne proizvode i da nije tek još jedan u nizu. Nakon uspješnih proizvoda za obrve, ove godine su predstavile svoja prva kremasta rumenila koja su isto tako naišla na veliki uspjeh. Osim po kvalitetnim proizvodima, brend je prepoznatljiv po minimalističkom pakiranju kojeg obilježavaju siva, krem, bijela i crna te besprijekornim vizualima 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by REFY (@refybeauty)

Violette_Fr

Makeup artistica Violette Serrat je prije tri godine osnovala svoj brend make-upa i skincarea koji je nazvala Violette_Fr. Prije toga je živjela u New York Cityju te je godinama bila kreativna direktorica Estee Laudera ali se odlučila vratiti u svoj rodni Pariz. Pri povratku je svoje mjesto kreativne direktorice pronašla u francuskom brendu Guerlain. Violette je poznata po svom YouTube kanalu i kratkim makeup videima. Uvijek naglašava da je makeup raspoloženje i da nema strogih pravila koja treba slijediti. Ova Parižanka ne zazire od boja u svakodnevnim lookovima pa često pokazuje kako se i čak plavo sjenilo može koristiti svakodnevno. Njezina fasciniranost bojama je počela još odmalena jer je posjećivala pariške muzeje i galerije. Kada je kreirala neizostavnu crvenu šminku za usne za svoj brend, rekla je da je godinama maštala da napravi točnu crvenu boju kao ruže u Jardin Bagatelle u Parizu. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Violette (@violette_fr)

Ljepota