Marc jacobs
//

Marc jacobs

Marc Jacobs nije modni dizajner koji se nikad ne pojavljuje ispred kamera ili se pojavi tek nekoliko sekundi nakon modne revije. Jacobs je sve suprotno. Vrlo je jaka pojava u medijskom prostoru i ne zazire od pričanja ispred kamere. Kreativni direktor vlastite modne marke je itekako aktivan na svojim društvenim mrežama i ono što je još značajnije, u interakciji je. Poznat je po postavljanju selfija na kojima čita knjigu koje naziva „the reading hour“ s neizostavnim hashtagom #gratefulnothateful. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Marc Jacobs (@themarcjacobs)

Od svibnja ove godine je započeo nešto potpuno novo. Jacobs gotovo svaki tjedan postavlja videa svojih noktiju. Vrlo dugih noktiju. Prvi put ih je napravio za MET galu i od tada ih ne skida, a čini se da niti ne planira. Njegova videa su postala viralna, a njegov odabir nije prestao puniti stupce komentara. Kako su tipkovnice mnogih uzavrele, tako je on samo nastavio svoju misiju dugih noktiju. Pošto je on Marc Jacobs i naravno da čita komentare, ispod jednog posta je osoba postavila pitanje kako se koristi zahodom s tako dugim noktima. Naravno da je snimio reel u kojem sve objašnjava u tančine te je u opis napisao „contains toilet humor“. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Marc Jacobs (@themarcjacobs)

Sve snima njegov asistent Nick Newbold koji mu u pozadini postavlja pitanja s društvenih mreža. Također je odgovorio kako se dopisuje, kako piše kemijskom, a Jacobs uvijek započinje s „I'm glad you asked.“, tj. „Drago mi je da si pitao.“ Rekao je da je inspiriran afroameričkim ženama iz 70ih i 80ih godina te im je ovako pokazao svoj respekt, ljubav, zahvalnost. Dodao je da mu je upravo njihova kultura omogućila da uživa u svojim noktima. U opisu je naveo Flo-Jo, Lil Kim, Missy, Sha' Carri koje su mu popločale put. Svaku njegovu manikuru potpisuje Muñeca Beauty Salón & Nails. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Marc Jacobs (@themarcjacobs)

Njegov smisao za humor je očit iz zadnjeg poslovnog poteza kada je aganžirao Naru Smith, Instagram influencericu koja sve radi "from scratch" odnosno "iz temelja". Smith je "iz temelja" napravila crvenu The Tote Bag jer joj se "jela otkad se probudila", kako ona obično započinje svoja videa samo su varijacije na temu - ili je to njezin suprug ili djeca. 

Je li on svoj novi izgled noktiju shvaća ozbiljno ili neozbiljno uopće nije bitno. Svakako je humoristično gledati njegova videa u kojima je očigledno da se zabavlja. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Marc Jacobs (@marcjacobs)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Muñeca Beauty Salón & Nails (CELEBRITY NAIL ARTIST) (@muneca_beauty_nails)

Ljepota