Attico S25
Launchmetrics //

Attico S25

Modna industrija nikada ne miruje, pa nas tako brojni brendovi i ove jeseni nastavljaju iznenađivati inovativnim suradnjama i kolekcijama koje odražavaju najbolje iz oba svijeta. U nastavku izdvajamo nekoliko novijih modnih suradnji koje će uskoro osvojiti modni svijet i postaviti nove modne trendove:

The Attico i Nike

Kreativne direktorice Giorgia Tordini i Gilda Ambrosio odvažno su unijele osobne emotivne izazove u svoju najnoviju kolekciju s sportskim gigantom Nike, ističući kontrast krhkosti i snage kroz komade koji istodobno prkose i oduševljavaju modnu publiku. Upravo ova kolaboracija donosi novi val svježine u sportski svijet, kroz predimenzionirane activewear komade koji s lakoćom prelaze iz teretane u uličnu modu. Posebna pažnja usmjerena je na redizajnirane Shox tenisice, koje, zahvaljujući prepoznatljivom Attico stilu, privlače sve ljubiteljice sofisticiranog streetweara.

Calvin Klein i Nensi Dojaka 

Calvin Klein i Nensi Dojaka udružili su snage kako bi, na londonskom Tjednu mode, predstavili kolekciju donjeg rublja koja odiše senzualnošću i odvažnošću. Iako je Calvin Klein poznat po sportskim, minimalističkim kompletima, ova kolekcija donosi sofisticiraniji i provokativniji pristup po kojem je Nensi Dojaka poznata. Dizajnerica je uspješno spojila prozirne bodije i apstraktne, pripijene haljine, stvarajući statement komade. Kolekcija je već dostupna za kupnju!

AVAVAV i Adidas

Predstavljena na pisti u Milanu, kolekcija za proljeće/ljeto 2025. u stilu AVAVAV-a obilježena je humorističnim performansom gdje su modeli doslovno trčali na modnoj pisti. Ova kolaboracija donosi obuću koja možda nije idealna za atletske podvige, ali nesumnjivo postaje statement komad u svijetu mode. Bilo je tu nekoliko zanimljivih komada od kojih su se posebno izdvojile cipele s četiri prsta, koje su već postale prepoznatljiv zaštitni znak AVAVAV-a. Ove sezone su dobile adidasov makeover s tri ikonične pruge, spajajući sportski brend s ekscentričnim dizajnom. Trend cipela s odvojenim prstima sve više dobiva na popularnosti, a ova suradnja bi mogla pretvoriti ovaj nekonvencionalni model u modni must-have komad.

Dilara Fındıkoğlu i Heaven Marc Jacobs

Dilara Fındıkoğlu u suradnji s Marc Jacobsom spaja svoj prepoznatljiv gotičko-punk stil s nostalgičnim prizvukom pop-punk kulture ranih 2000-tih. Poznata po svojim hrabrim, buntovničkim dizajnima koji kombiniraju povijesne reference s modernim pristupom, Fındıkoğlu unosi svježu energiju u ovu kolekciju. Crpeći inspiraciju iz alternativnih ikona svog tinejdžerskog doba, ponovno osmišljava klasične komade poput mini suknji, korzeta i kožnih detalja s dozom svoje karakteristične tamne romantike. Kolekcija odiše mladenačkom buntovnošću, a Gigi Hadid, kao zaštitno lice kampanje, utjelovljuje snažan i neustrašiv duh Fındıkoğluine vizije.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli DILARA (@dilarafindikoglu)

Armani i Kith

Giorgio Armani i Kith udružili su snage u stvaranju kolekcije Archetype, jedinstvene ponude muške mode za jesen/zimu 2024. Ova suradnja spaja bezvremensku eleganciju Giorgia Armanija s inovativnim streetwear stilom Kitha, rezultirajući s četiri različite kapsule, svaka dizajnirana oko drugog arhetipa: Umjetnik, Zabavljač, Putnik i Poduzetnik. Svaka kapsula odražava duh svog arhetipa, s prilagođenim tkaninama, krojenim siluetama i pažljivo odabranim paletama boja koje zadovoljavaju različite stilove života.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Kith (@kith)

Arket i Asos

Globalni online modni brend Asos predstavio je skandinavski high-street brend Arket u svom asortimanu partnerskih etiketa. Arketova kolekcija jesen/zima 2024., koja je sada dostupna na stranici, naglašava fluidnost i strukturu, oštre krojeve s izraženim ramenima, definirane nabore i bogata, teksturirana pletiva.

 

Moda