Tjedan mode u Milanu se završio ove nedjelje, no svijet mode i dalje bruji o najnovijoj kolekciji dvojca Dolce&Gabbane koji su, po uzoru na Ciao Kim kolekciju, za iduće proljeće predstavili kolekciju inspiriranu ni manje ni više nego kraljicom popa. Madonna se pronašla i u prvom redu ove revije, te je njen osmijeh i oduševljenje tijekom gledanja revije otkrio kako su Domenico i Stefano uistinu uspjeli ‘’skinuti’’ njene najbolje trenutke u karijeri.
Ipak, etička dilema u ovoj kolekciji je činjenica da Dolce&Gabbana nisu originalni autori prepoznatljivog Madonninog imidža s kraja osamdesetih i devedesetih. Prepoznatljive korzetirane komade, šiljasti grudnjak, androgina odijela i sakoe, te još brdo toga u modnom smislu Madonna duguje upravo Jeanu Paulu Gaultieru. Gaultier i Madonna njeguju bliski odnos gotovo od početka njene karijere, samo godinu dana nakon što je sam Gaultier otvorio svoju modnu kuću u kojoj su radili mnogi velikani, uključujući i Martina Margielu.
Da, mnogi stručnjaci Madonnine karijere će reći kako je upravo ovaj talijanski dvojac potpisao kostime za njenu kontroverznu turneju The Girlie Show koja je pratila još kontroverzniji album Erotica. Tadašnji kostimi su se također oslanjali na senzualnu siluetu koju je za njenu prošlu turneju postavio Gaultier, posebice u obliku kratko rezanog sakoa izvezenog resama od staklenih perlica i krem korzeta (tada bez šiljastog grudnjaka). Tih je referenci također bilo u kolekciji, no očigledno baziranje čitave kolekcije na radu drugog dizajnera je, kao i uvijek, diskutabilno.
Dolce&Gabbana su se trebali fokusirati na sve one komade koje su posebno radili za Madonnu van svjetlosti reflektora i velikih turneja. Postojala je ona kultna era kada se Madonna često pojavljivala u kampanjama poznatih talijanskih dizajnera, počevši s onom legendarnom za Versace 1995. koju potpisuje Steven Meisel. Takva je i Madonnina veza s Dolce&Gabbanom, gdje je kroz posljednjih 20 godina bila zvijezda njihovih mnogobrojnih kampanji inspiriranih jakom talijanskom ženom, što u svakom slučaju Madonna je. Možda bi ova kolekcija bila puno uspješnija kada bi se oslonila na kultne kampanje ovog modnog dvojca, a ne tuđeg rada.
Doduše, progledamo li ovom talijanskom dvojcu kojem kontroverze nisu strani pojam kroz prste, ostaje nam kolekcija koja izvađena iz modnog vakuuma nema puno smisla, posebice ovako stilizirana. Doduše, sigurni smo da će crvene haljine od velura a la Girlie Show i pripadajući prozirni kaputi definitivno pronaći svoje kupce i obožavatelje izazovnih trenutaka.