Kako Woman.Comm Club aktivno potiče inovacije u komunikacijskim industrijama, i na koji način suradnja među ženama unutar organizacije doprinosi stvaranju novih prilika u regiji?
Woman.Comm Club aktivno promovira inovacije u komunikacijskim industrijama, stvarajući okruženje u kojem se žene mogu povezivati, pružati podršku jedne drugima i razmjenjivati svoja znanja i iskustva.
Organiziramo događaje, radionice, druženja, koja potiču kreativno razmišljanje i suradnju među članicama. Posvećeni smo stvaranju prilika za profesionalni razvoj, a kroz suradnju unutar kluba, žene imaju priliku međusobno kreirati nove inicijative i projekte koji ne samo da unapređuju njihove karijere, već i otvaraju vrata za inovativne pristupe i promjene unutar komunikacijske industrije u regiji.
Koje su najznačajnije promjene koje ste primijetile u komunikacijskim sektorima otkako je Woman.Comm Club pokrenut?
Prvo i najvažnije, digitalna transformacija je doživjela pravi procvat. Ubrzani razvoj novih tehnologija, poput umjetne inteligencije, analitike podataka i automatizacije, donio je novi tempo u naše komunikacijske strategije i kanale. Ovo otvara prostor za kreativne i inovativne pristupe koji su ključni za uspjeh u modernom svijetu.
Primijetila sam jačanje svijesti o društvenoj odgovornosti i potrebi za autentičnom komunikacijom. Brendovi i organizacije sve više naglašavaju transparentnost, etiku i održivost u svojim komunikacijama, što je značajan pomak u industriji u odnosu na prije nekoliko godina.
Najviše me veseli činjenica da je sve veća svijest o važnosti rodne ravnopravnosti, ove promjene i potiču žene da preuzmu liderske pozicije. Sve više inicijativa i programa pruža podršku ženama na njihovom putu ka profesionalnom napretku, a to je nešto što je zaista važno.
Kako procjenjujete trenutni status žena na rukovodećim pozicijama u komunikacijskim industrijama u regiji i koji su vaši koraci prema rješavanju prepreka koje još uvijek postoje?
Ja često spominjem da iako žene dominiraju u komunikacijskoj industriji, muškarci su i dalje na rukovodećim pozicijama.
Taj “efekt staklenog stropa” prisutan je, nažalost, u mnogim industrijama. Kako bismo riješili ove strukturne prepreke, ključno je raditi na podizanju svijesti o ovom problemu, ali i na osnaživanju žena kroz edukaciju, mentorstvo i profesionalno umrežavanje. Woman.Comm Club aktivno radi na tome da pruži ženama alate i prilike za napredovanje, bilo kroz programe podrške, događaje koji promiču liderstvo, ili inicijative poput mentorship programa. Također, surađujemo s industrijskim liderima kako bismo stvorili inkluzivniju kulturu koja prepoznaje i nagrađuje doprinos žena na svim razinama.
U čemu vidite najveće strateške prilike za daljnji rast i razvoj žena u komunikacijskim industrijama?
U stvaranju prostora gdje se žene mogu povezati, međusobno podržavati i inspirirati jedna drugu.
Naša vizija od samog početka bila je jasna – kroz otvoren dijalog, razmjenu znanja, i kontinuiranu podršku kroz događaje i edukacije, kreiramo zajednicu koja prepoznaje vrijednost svakog pojedinca, ali istovremeno aktivno doprinosi kolektivnom razvoju. Upravo kroz ovu zajednicu žene imaju priliku za profesionalni rast, učenje novih vještina i stvaranje novih prilika, čime se osigurava njihov daljnji napredak u industriji.
Kakvu ulogu igra umrežavanje i mentorstvo unutar Woman.Comm zajednice?
Umrežavanje i mentorstvo unutar Woman.Comm zajednice igraju ključnu ulogu u profesionalnom razvoju naših članica. Kroz redovna okupljanja, događaje i mentorski program, omogućavamo ženama da se povežu s lidericama iz industrije, razmjenjuju iskustva i znanja, te grade snažne profesionalne veze.
Mentorstvo posebno pomaže mladim profesionalkama da steknu smjernice, podršku i motivaciju za suočavanje s izazovima na putu prema rukovodećim pozicijama.
Kako Woman.Comm Club odgovara na izazove digitalne transformacije i tehnološkog napretka koji mijenjaju komunikacijske industrije, te na koji način osnažujete članice da se prilagode tim promjenama?
Ključ je konstantno ulaganje u znanje i edukacije, upravo to pružamo i našim članicama.
Trudimo se kroz sve aktivnosti da članice budu u toku s najnovijim trendovima, tehnologijama i alatima koji oblikuju komunikacijske industrije. Kroz programe poput Raising Star Akademije, mnogih webinara i konferencija, pomažemo im da razviju vještine potrebne za prilagodbu promjenama jer moramo se brzo prilagoditi i usvojiti sve ono što nam napredak tehnologije donosi.
Na ovogodišnjoj Woman.Comm konferenciji, pripremili smo fantastičan panel pod nazivom “Komunikacijska industrija u ringu s AI – tko će biti pobjednik ili postajemo saveznici”, gdje će se raspravljati o ulozi umjetne inteligencije i njenom utjecaju na industriju, što pruža sudionicama uvid u budućnost i alate za uspješno upravljanje promjenama.
Uskoro ćemo pratiti treće izadnje Woman.Comm konferencije. Što sve pripremate, koji su izazovi i pozitivne strane organiziranja, te što ste sve naučili iz proteklih izdanja, a znate da sada morate mijenjati?
Woman.Comm konferencija se nekako kroz vrijeme razvila a u poseban brand “Snaga Komunikacije” jer upravo njena ključna misija je potaknuti nas na osvještavanje misli kolika je snaga komunikacije zapravo.
Konferencija od samog početka je bila mnogo više od običnog događaja – postala je centralno mjesto za okupljanje i razmjenu ideja među komunikatorima u regiji. Svake godine razvijamo i unapređujemo naš program kako bismo pratili trendove i izazove industrije. Pripremajući treće izdanje, fokusirani smo na dovođenje novih stručnjaka i otvaranje tema koje će oblikovati budućnost komunikacijske industrije, poput umjetne inteligencije i digitalne transformacije. Izazovi u organizaciji svakako uključuju praćenje brzih promjena u industriji i osiguravanje da naš sadržaj bude relevantan i inovativan, a pri tome da nosi zaključak i potiče nas na osobne promjene.
Iz dosadašnjih izdanja naučili smo važnost interaktivnog pristupa – naši sudionici žele ne samo slušati, već i sudjelovati, razmjenjivati mišljenja i povezivati se s kolegama. Zato smo odlučili dodatno proširiti interaktivne sesije i panele, omogućiti više prilika za umrežavanje i raditi na stvaranju prostora gdje će se profesionalci aktivno uključiti u kreiranje rješenja za izazove s kojima se suočavaju. Također, svake godine sve više raste interes, što potvrđuje da konferencija postaje nezaobilazna platforma za sve one koji žele biti na vrhuncu komunikacijske industrije, ali i raditi na osobnom razvoju.