Chanel
Mikael Jansson //

Chanel

Kampanja se sastoji od crno-bijelih i diptiha u boji koji prikazuju modele Lulu Tenney, Loli-Bahia i Alaato Jazyper, a svaka od njih utjelovljuje modernu, radosnu ženstvenost. Chanel privlačnost je poput tableau vivant jer crno-bijelo naglašava grafičke linije odijela, kaputa i jakni, dopunjenih kapama od tvida šeširdžije i modistkinje Maison Michel i kamelijama Lemariéa.

Paleta boja prikazuje široku lepezu potencijala tvida: od vibrantno zelenog sakoa obrubljenog pletenicom i kroketima stručnjaka za flou Paloma, koji se nosi uz kultnu torbu 11.12, do lila sakoa sa svilenim manžetama i narančastog kaputa s pripadajućom torbom.

Odijelo od tvida je u stalnom stanju reinvencije. Ova kampanja naglašava tekući razgovor između Virginie Viard i Métiers d'art, koji odgovaraju nadahnućima House's Creation studija u slavlju povijesnog modnog znanja, majstorstva i odvažne ženstvenosti.

Kolekcija CHANEL 2023/24 Métiers d'art bit će dostupna u trgovinama od 31. svibnja.

Moda