Summer of sports
Zalando //

Summer of sports

Dok u Europi raste uzbuđenje zbog Olimpijskih igara, Zalando sve poziva da se pridruže kulturnom momentumu i da se bave sportom na način koji odražava ono što doista jesu. Sudionici kampanje pridružuju se vrhunskim sportašima, ne na njihovom uobičajenom terenu kada daju najbolje od sebe, već dok se suočavaju s neočekivanim izazovima u nogometu, fitnesu i trčanju. 

 

Sportske entuzijaste inspiriraju Robert Lewandowski, jedan od najboljih nogometaša svoje generacije; Alexia Putellas, kapetanica FC Barcelone Femení i španjolske ženske nogometne reprezentacije; modna i fitness poduzetnica Caro Daur; eSports zvijezda Ebru Önal, kao i glazbenik nominiran za Grammy Pusha T, s ciljem pronalaska samopouzdanja u zajedničkom prihvaćanju različitih sposobnosti. Svi su potaknuti da bez suzdržavanja isprobaju novi sport ili da se vrate starom načinu života bez straha od osude, jednostavno dajući sve od sebe. Kampanja promovira aktivno bavljenje sportom, koje u bilo kojem svojstvu pozitivno utječe na fizičko i mentalno zdravlje te pomaže ljudima da pronađu bolju verziju sebe.  

Sara Spännar, potpredsjednica marketinga u Zalandu komentirala je pokretanje ove kampanje. “Uz sva uzbuđenja ovog sportskog ljeta, iskoristit ćemo priliku da se povežemo s našim kupcima. Želimo pokazati kako Zalandov pristup vrhunskim sportskim brendovima i relevantnom sportskom asortimanu pomaže svakome da postigne svoj osobni rekord. Gledajući kako priča oživljava s izvrsnim talentima kao što su Robert Lewandowski, Alexia Putellas, Caro Daur, Pusha T, trenutak je ponosa za sve nas.”

Robert Lewandowski, napadač nogometnog kluba Barcelona: „Raditi sa Zalandom na kampanji „Najbolje tek dolazi“ bilo je sjajno iskustvo. Savršeno se poklapa s osobnim uvjerenjima da sport nije samo natjecanje, već stalno usavršavanje i postizanje novih uspjeha, bez straha od neuspjeha. U nogometu, kao i u životu, radi se o konstantnom svakodnevnom napredovanju i usavršavanju samoga sebe. Ova kampanja podsjeća nas da su najbolji trenuci pred nama, istovremeno potičući nas da prihvatimo uspone i padove na tom putovanju."

Sport je važan dio života ljudi, a sportska je odjeća način izražavanja njihovog identiteta. Stoga je ovo idealan trenutak za istražiti sportske navike Hrvata i kako im Zalando omogućuje da budu aktivni uz uzbudljiv asortiman, istovremeno im pružajući inspirativna iskustva. Istraživanje pokazuje da 30 posto Hrvata redovito vježba ili se bavi sportom barem jednom tjedno, sedam posto bavi se sportom jednom do tri puta mjesečno, a 23 posto još rjeđe. Te su brojke porasle u odnosu na prethodno istraživanje iz 2017.

Brojke pokazuju da su glavne prepreke za rekreativno bavljenje sportom u Hrvatskoj nedostatak vremena (42 posto) te motivacije i interesa (28 posto). Zalando zna da sportska odjeća, obuća, dodaci i oprema često doprinose tome koliko se netko osjeća motivirano i samopouzdano dok vježba ili se bavi sportom, pa zato svojim potrošačima pronalaženje prave sportske odjeće i proizvoda čini lakšim i inspirativnijim. Kupci mogu istraživati ​​i inspirirati se pričama o brendovima, pojedinostima o proizvodima, sadržajima influencera te savjetima i trikovima sportaša u sekciji Sports Home (Žene / Muškarci) i posebnim rubrikama posvećenima trčanju, fitness treninzima ili aktivnostima na otvorenom.

Cijeli sportski asortiman dostupan je na zalando.hr.

Moda