Loewe
//

Loewe

Modni svijet ne prestaje nas iznenađivati svojim brzim promjenama i neočekivanim preokretima. Nakon što je Miu Miu uvjerljivo dominirao ljestvicama najpopularnijih brendova u prvom tromjesečju 2024. godine, nova sezona donijela je iznenađenje – Loewe je "ukrao" tron. Prema najnovijem izvještaju platforme Lyst, Loewe je sada najprodavaniji brend, dok se Miu Miu spustio na drugo mjesto, a prate ga  Prada, Saint Laurent, Bottega Veneta, Versace i Balenciaga.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli LYST (@lyst)

Tajna je u kreativnosti i društvenom utjecaju

Loewe je uspio preuzeti vodstvo zahvaljujući kreativnoj viziji Jonathana Andersona. Anderson je poznat po svom jedinstvenom pristupu modi i spajanju avangardnih dizajna s nosivim elementima. Njegova posljednja kolekcija za proljeće/ljeto 2025. prikazana na Pariškom tjednu mode izazvala je veliku pažnju zahvaljujući neobičnim pernatim detaljima i teatralnim lookovima, a Anderson je uspio povezati Loewe s modernom publikom i kroz pažljivo osmišljene kampanje i partnerstva. Također, partnerstvo s filmom "Challengers" dodatno je ojačalo prisutnost Loewea na društvenim mrežama i povećalo interes i među mlađim generacijama.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli LOEWE (@loewe)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli LYST (@lyst)

Iako je Miu Miu izgubio prvo mjesto, još uvijek se drži visoko na ljestvici, dok se Prada nalazi na trećem mjestu što je dosta neočekivano s obzirom da su svi pretpostavljali kako će se vladavina Miuccie Prade nastaviti sve do kraja godine. Ovaj pomak ipak ukazuje na zasićenje tržišta i potrebu za stalnim inovacijama kako bi se zadržala pozornost publike, što izgleda modnoj prvakinji ovaj put nije pošlo za rukom. 

Najpopularniji modni komadi 

Osim brendova, pažnju su privukli i specifični modni komadi. Tako se na prvom mjestu nalaze Loewe Cloudtilt tenisice, a prati ih Adidasov SL 72 model. Coach Tabby torba na visokom je drugom mjestu, ispred Casablancine pletene košulje,Dragon Diffusion Santa Croce torbe, High Sport hlača, Amy Lynn haljine, COS ribarskih sandala, Dries Van Noten tenisica i Parada Symbole sunčanih naočala.  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli LYST (@lyst)

Pa da zaključimo... Loewe je svojim kreativnim pristupom, uspješnim kampanjama i suradnjama te prepoznatljivim dizajnom uspio iznenaditi modnu industriju i zauzeti tron najpopularnijeg brenda. Kako će se situacija razvijati u sljedećim mjesecima, ostaje nam da vidimo, no jedno je sigurno – konkurencija nikada nije bila jača!

Moda