QUENTIN COUTURIER, CHARLES BRUN, XAVIERA AGUERA
//

QUENTIN COUTURIER, CHARLES BRUN, XAVIERA AGUERA/ JOHN PAVLISH 

IZIPIZI naočale su brzo postale omiljeni dodatak među ljubiteljima mode. Njihova popularnost nije slučajna – odlikuju se kvalitetom izrade, modernim dizajnom, održivim pristupom i pristupačnom cijenom. Ovaj francuski brend je uspio uhvatiti esenciju onoga što suvremeni potrošači traže: jednostavnost, stil i praktičnost. Sigurni smo kako ste šetnjom gradom barem jednom pogledom ‘uhvatili’ ove šik okvire bilo na odraslim osobama ili na djeci – jer IZIPIZI ima ponudu za sve uzraste.

Osim po svojoj inovativnosti i pristupačnosti, ovaj brend je zanimljiv i zbog načina na koji se rodio. Tri prijatelja iz školskih klupa Quentin Couturier, Charles Brun i Xaviera Aguera primijetili su potrebu za naočalama koje nisu teret nego olakšavaju svakodnevicu, a uz to su i dobar modni dodatak vašem izgledu. Korak po korak i dječački san je postao realnost, točnije, postao je realnost za tisuće kupaca u 90 zemalja koji su svoje povjerenje dali IZIPIZIJU.

Imali smo priliku uživati na IZIPIZI summer partyju na zagrebačkom rooftop baru i isprobati najnovije modele ovih sada već kultnih naočala, a glavna urednica Jelena Veljača imala je priliku i porazgovarati s osnivačima ovog brenda, glavnim ‘krivcima’ zašto nosimo najmodernije naočale ovog ljeta. Što se krije iza uspjeha IZIPIZIJA, zašto su ove naočale tako brzo postale 'it' modni dodatak i koji su planovi za budućnost otkrili su na svoj način ova tri prijatelja. 

Što vas je inspiriralo da pokrenete IZIPIZI? Recite nam kako je sve počelo.

Prije svega, to je priča o prijateljstvu koje je započelo na školskim klupama i brzo se pretvorilo u želju za pokretanjem posla! Sve je počelo s uobičajenim opažanjem. Primijetili smo da mnogi ljudi, uključujući naše roditelje, trebaju naočale za čitanje, ali ih ne nose stalno – zbog neudobnosti i pomalo zastarjelog stila. Dakle, postojala je potreba za atraktivnijim proizvodom koji bi ljudi uvijek imali pri ruci. Tada je nastala ideja o IZIPIZI: kvalitetne, moderne i pristupačne naočale za čitanje, koje će pronaći svoje mjesto u svijetu mode a ne samo u ljekarnama! ! Zatim se asortiman proširio – sada su tu sunčane naočale, naočale za bebe i djecu, naočale sa zaštitom od ekrana, sportske, pa čak i naočale za spavanje – kako bi pokrile sve životne trenutke!

S obzirom na to da ste dugo prijatelji, koliko ste slični, a koliko različiti? Kako to utječe na poslovanje?

Zajedničke vrijednosti neophodne su za dobru i dugoročnu poslovnu suradnju. Vjerojatno smo se zato što smo slični, pogotovo kada su životne vrijednosti u pitanju, upoznali i ostali vjerni prijatelji svih ovih godina. No, upravo zahvaljujući našim različitostima – imamo različite vještine i znanja u poslovanju, dizajnu, inženjeringu, analizi... – smo se uspjeli nadopuniti i nadmašiti sve probleme s kojima smo se suočavali i s kojima se susrećemo i danas. Naravno, postavili smo i pravila: svakodnevno dijeljenje informacija, potpuna transparentnost, slušanje i raspravljanje o uvjerenjima i zapažanjima kako bismo donijeli odluke u koje vjerujemo i koje izvršavamo s predanošću. To se odnosi i na nas trojicu, ali i na sve naše stručne timove. Konačno, naša se usklađenost također temelji na zajedničkoj viziji rasta ovog fantastičnog brenda! Naravno, bolji smo u vođenju projekta zajedno nego pojedinačno.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by See IZI Hrvatska (@see_izi.hr)

Koliko je IZIPIZI u skladu s vašom izvornom vizijom, a koliko se ona mijenjala tijekom vremena? Što se moglo dogoditi neočekivano i neplanirano?

Početni stav se u 15 godina nije potpuno promijenio: želimo na pristupačan način pomoći svima koji imaju potrebu za lijepim, kvalitetnim naočalama. Naša se vizija jednostavno proširila tijekom godina: ponudom dodatnih, inovativnijih, estetski privlačnijih, trajnijih, kultnih proizvoda pokrili smo sve potrebe naših kupaca. Zanimljivo je da smo imali sreće i da nije bilo loših iznenađenja, samo mnogo izazova povezanih sa razvojinim ciklusom poduzeća: rast naših timova, širenje mreže trgovina, povećanje broja inozemnih partnera i otvaranje drugog sjedišta u New Yorku. Također smo oduševljeni i ponosni naše naočale prepoznaju i vole mnoge javne ličnosti, uključujući britansku kraljevsku obitelj i nekoliko američkih glumaca!

Znamo da su vam održiva poslovna praksa i zaštita okoliša važni. Kako to utječe na IZIPIZI?

Od samog početka u naše poslovanje, uz održavanje profitabilnosti i rasta koji su potrebni za razvoj tvrtke, inplementirali smo i održivost. Željeli smo ‘izazvati’ klasičan proces proizvodnje naočala razvojem dobrog proizvoda uz kontrolirani proces proizvodnje minimalizirajući loš utjecaj na planet. To uključuje izbor materijala (bioizvore), procese stvaranja i transformacije (čista energija), a posebno prijevoz (pomorski) kako bi se emitiralo što manje ugljika. Naša predanost održivim principima poslovanja odražava se i kroz istraživanje i razvoj, s timovima za inovacije radimo na unprijeđenju performansi naših proizvoda čineći ih inherentno izdržljivijima. Na primjer, u 4 godine smanjili smo ugljični otisak naših naočala za 47%; ovo je konkretan rezultat između mnogih drugih koje možete pronaći u godišnjim izvješćima o ugljiku. Ova dinamika također nam je omogućila da prije nekoliko godina dobijemo međunarodni B-CORP certifikat, koji naglašava našu posvećenost održivosti.

Često zanemarujemo zaštitu očiju. Koliko je to zapravo važno i na što trebamo paziti?

Zaštita očiju neophodna je svima! Zato smo predani tome da cijene naših proizvoda budu pristupačne što većem broju ljudi, bez obzira na zemlju. To nas je također potaknulo da proširimo našu ponudu na najmlađe, počevši od rođenja s našom Baby kolekcijom, i na sportaše, s naočalama dizajniranim da vas prati od planina do mora. Promjene u našem životnom stilu također su nam omogućile da osmislimo inovativne asortimane kao što je Screen za zaštitu očiju od plave svjetlosti koju emitiraju naši ekrani. Zaštita naših očiju u svakom trenutku uistinu je ključna za dugoročno održavanje dobrog zdravlja vida. Odabirom naočala prilagođenih različitim aktivnostima možete spriječiti mnoge probleme s očima.

Koji su novi trendovi u naočalama i koje inovacije planirate?

Trendovi u našem sektoru su brojni, zbog čega puno vremena provodimo na terenu, blizu naših kupaca i stručnjaka za inovacije. Trendovi se razlikuju na različitim tržištima i brzo se razvijaju u skladu s promjenama u modnim stilovima, tehnološkim napretkom i novim očekivanjima potrošača u pogledu ekološkog dizajna. Ponosni smo što imamo tim od dvadesetak ljudi posvećenih dizajnu, koji neprestano istražuju nove trendove i prilike za razvoj u skladu s potrebama kupaca. Ne možemo sve otkriti, ali možeo najaviti da radimo na uvođenju novih materijala, dodatnim proizvodima za sport te novom, modernom dizajnu kako bismo što bolje odgovorili na individualne potrebe naših kupaca.

Kakvi su daljnji planovi za razvoj poslovanja na globalnoj razini?

Sada smo prisutni u gotovo 90 zemalja kroz više od 7500 trgovaca. Zahvaljujući jakoj prodajoj mreži, postali smo svjetski prepoznat brend. Izazov je kako se još više približiti kupcima i ponuditi im još bolje iskustvo. To uključuje otvaranje vlastitih trgovina i organiziranje različitih događanja. Proširenje poslovanja na druga tržišta omogućuje nam i suradnju s drugim brendovima (MoMA, Engineered Garments) i lokalnim umjetnicima (Magritte), ali i dodatnu ponudu i posebne kolekcije prilagođene specifičnostima pojedinih tržišta.

Želite li nešto dodati za kraj?

Naša najveća snaga je brend IZIPIZI. Zaista smo strastveni u tome da ga učinimo poznatim i približimo što većem broju ljudi jer nudimo puno više od samo dobrog proizvoda: omogućavamo pozitivne, jednostavne i lijepe životne trenutke!

U IZIPIZI kolekcijama ponuda je zaista široka. Od zanimljivog dizajna i boja okvira koje će odgovarati svakom tenu, do nekoliko vrsta oblika koji će odgovarati svakom licu, a povrh svega pristupačnih cijena pronašli smo nekoliko favorita koje, uz Summer Capsule Tasty, nosimo ovog ljeta! 

Za više informacija i pogled u najnovije IZIPIZI kolekcije, posjetite Facebook stranicu i Instagram profil, a ukoliko želite isprobati najtraženije modele ove godine, pronaći ćete ih na adresama: 

ZAGREB IZIPIZI Store - Dežmanova 5 

IZIPIZI Store - Arena Centar, 1. kat

IZIPIZI Store - City Centar East, prizemlje 

SPLIT IZIPIZI Store - Vid Morpurgova poljana 1

ZADAR IZIPIZI Store - Supernova, prizemlje 

PULA IZIPIZI Store - Max City, 1. kat 

 

 

Lifestyle