street style milano
launchmetrics //

street style milano

’Prednost: aparat za kavu. Mane: sve ostalo’, kaže recenzija radnog mjesta u jednom etabliranom modnom brendu na aplikaciji Glassdoor. Dok smo svi svjesni da posao u modnoj i srodnim industrijama nije nimalo lak zadatak s malo stresa, izgleda da se u modi počinje kidati onaj teški ‘’zastor tišine’’ koji je oduvijek čuvao misteriju i naizgledni prestiž rada u modi. Glassdoor je prva aplikacija namijenjena recenziranju radnih mjesta i poslodavaca koju su 2008. osnovali Rich Barton, Tim Besse i Robert Homan, a nedavno je eksplodirala zbog raznih recenzija na novoosnovanu tvrtku brenda Phoebe Philo. Naravno, kao i u slučaju recenziranja restorana ili it mjesta u gradu, ocjene su od 1 do 5, a radna mjesta kod Phoebe Philo trenutno imaju nezavidnu ocjenu od 1,8 zvjezdica.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli @phoebephilo

Podatak se vrlo brzo proširio društvenim mrežama, posebice na TikToku, gdje su korisnici ostali u šoku zbog ovako loših rezultata nekadašnje legendarne kreativne direktorice Celine i dizajnerice koju možemo okriviti za vječnu estetiku tihog luksuza u ovom desetljeću. Mnogi su zagrebali dublje ispod površine i pronašli masu omiljenih i omraženih modnih brendova koji su optuženi za toksične radne uvjete, potplaćen i prekovremeni rad, te općenito loš odnos prema radnicima.

@elileviofficial if only i checked @glassdoor first #nyc #marketingscam #joblife #jobinterview #linkedintips ♬ I want to buy a gun - Teagan

Iznenađujuće, u brendu održive i etične Stelle McCartney su sva radna mjesta rangirana ispod poražavajuće tri zvjezdice, a takva je situacija i u brendu Oscara de la Rente. Još je veće iznenađenje vidjeti brendove poput Prade i Miu Miu, koji po popularnosti rijetko kad silaze s naših moodboardova i Lyst indeksa najjačih brendova kvartala, no u smislu poslodavca, Miuccia Prada je daleko od idealne s rangom od jedva 3 zvjezdice. Određene recenzije za Miu Miu navode verbalne napade i slično zlostavljanje na radnom mjestu. S druge strane, veliki konglomerati LVMH i Kering se vrte između 3,5 i 4 zvjezdice.

Ipak, nije u modi sve tako crno ili u stilu Andree Sachs iz filma Vrag nosi Pradu, jer Glassdoor također promovira najbolje poslodavce. Dok se na njihovoj ovogodišnjoj listi najboljih nije pojavila ni jedna tvrtka iz modne i srodnih industrija, određeni brendovi su se našli pri samom vrhu u svojoj kategoriji. Primjerice, najbolje rangirani brend je Alexander McQueen s 4,2 zvjezdice, a odmah iza njega su Hermes i Chanel.

Dok velika većina i dalje mašta o glamuroznom poslu u modnoj industriji, aplikacije poput Glassdoora nam polako, ali sigurno otvaraju oči o stanju radničkih prava i plaća. Primarni cilj Glassdoora je ponovno uspostavljanje ravnoteže dinamike moći unutar radnih mjesta, s ponudom prostora u kojem radnici mogu pohvaliti tvrtku za koju rade, potaknuti njen rast i prijaviti probleme ili loše upravljanje, što potencijalno može oštetiti brend i njegov ugled. Neke od najvećih multinacionalnih kompanija poput Nikea, Facebooka i Electronic Artsa su izvijestile kako kandidati tijekom razgovora za posao ispituju o negativnim Glassdoor kritikama, te redovno traže objašnjenja u vezi s optužbama.

Nove generacije više nisu voljne tolerirati radnu okolinu u kojoj se zlostavljanje i toksičnost prihvaćaju kao ‘’dio učenja" ili nužnog zla za profesionalni razvoj. Ovaj fenomen ističe rastuću svijest među radnicima koji se više ne boje javno prozivati ​​nepravde i neprimjereno ponašanje. Tvrtke u modnoj industriji su, s druge strane, prisiljene boriti se sa sve većom transparentnošću, što otežava skrivanje neprikladnih praksi iza njihove sjajne slike.

Moda