ELLE International
//

ELLE International

Lagardère News, vlasnik brenda ELLE, svjetskog ženskog medijskog brenda broj jedan, najavljuje lansiranje dva nova izdanja: u Uzbekistanu i Maleziji. S globalnom publikom od 250 milijuna čitatelja, posjetitelja web izdanja i pratitelja na društvenim mrežama, brend se nastavlja širiti i etablirati kao neprikosnoveni lider u svijetu ženskih medija. Sada ima ukupno 50 izdanja diljem svijeta!

U Uzbekistanu - veliki korak naprijed u srednjoj Aziji - u partnerstvu s izdavačem Gemina Publishing, časopis ELLE pojavio se na kioscima u nedjelju, 15. rujna, nakon uspješnog pokretanja web stranice i društvenih medija prošlog lipnja. Za 2024. planirana su dva broja, a za 2025. šest brojeva. Kao prva međunarodna publikacija na uzbečkom jeziku u zemlji, ELLE brend dodatno jača svoju poziciju u srednjoj Aziji.

ELLE Uzbekistan
ELLE //

ELLE Uzbekistan

U Maleziji, uz stručnost Heart Media Group, koja je već zadužena za razvoj ELLE-a u Singapuru, časopis širi svoj utjecaj. Web stranica i društvene mreže puštene su u rad sredinom kolovoza, a prvi broj časopisa izašao je u ponedjeljak, 16. rujna. Uz mjesečnu učestalost izlaženja, do kraja 2024. planirana su četiri broja, a 2025. dvanaest brojeva. dynamic dio je globalne razvojne strategije od 360°: tiska, digitala i događaja, s ambicijom da ELLE postane ključna referenca u Maleziji i učvrsti njegov utjecaj u jugoistočnoj Aziji.

ELLE Malezija
ELLE //

ELLE Malezija

‘’Obitelj ELLE raste i mi u potpunosti vjerujemo u sposobnost timova ELLE Malaysia i ELLE Uzbekistan da prenesu predanost brendu i vrijednosti koje su pozitivne i snažne. Drago nam je što možemo podržati i stvoriti duboke veze sa ženama u ove dvije zemlje s jakim kulturnim dimenzijama, nadahnuti ih kroz ELLE-ov jedinstveni pristup modi, ljepoti, kulturi, životnom stilu i, naravno, društvu.’’ - Constance Benqué, CEO Lagardere News i ELLE International

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli ELLE INTERNATIONAL (@elleinternational)

Ovi uspjesi u Uzbekistanu i Maleziji dio su globalne strategije širenja za ELLE, koja je već obilježila 2024. godinu s nekoliko drugih značajnih lansiranja: u Litvi u veljači, u Egiptu u travnju i u Luksemburgu prošlog lipnja. Snaga brenda također se proteže na Afriku s ponovnim lansiranjem izdanja u Obali Bjelokosti u travnju, i konačno, nakon četiri godine izbivanja, u Australiju gdje se ELLE nevjerojatno vratio na kioske s novim tiskanim izdanjem, istodobno pojačavajući snagu svog digitalni sadržaj. Sva ova nova izdanja primjenjuju politiku "bez krzna", kao i cijela mreža ELLE.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli ELLE INTERNATIONAL (@elleinternational)

‘’Veliko nam je zadovoljstvo poželjeti dobrodošlicu ELLE Malezija i ELLE Uzbekistan u ELLE obitelj. Predvođena dvama snažnim i pouzdanim partnerima, ova dva nova izdanja jačaju i obogaćuju mrežu ELLE. Sada s rekordnim brojem od 50 izdanja diljem svijeta, ova dinamična mreža ima jedinstven razmjer i snagu, potvrđujući svoju poziciju svjetskog lidera na tržištu vrhunskih ženskih medija.’’ - François Coruzzi, CEO ELLE International Licences

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli ELLE Croatia (@ellecroatia)

 

Za svako svoje lansiranje kao i za sva svoja međunarodna izdanja, ELLE se trudi ponuditi i međunarodni i lokalni sadržaj, u skladu sa svojim konceptom. Stvaranjem lokalnog sadržaja kroz svoje uredničke timove, ELLE jamči autentičan pristup koji odražava kulturnu stvarnost i očekivanja žena u svakoj regiji. Ova strategija omogućuje brandu da ostane vjeran svom DNK-u dok se prilagođava lokalnim specifičnostima, čime jača svoj status globalnog lidera u ženskim medijima!

Lifestyle