Možete li zamisliti kako bi izgledao spoj u restoranu pohane piletine? Vi možda ne, ali može Amelia Dimoldenberg. Ova mlada Britanka je 2014. godine počela snimati videa za YouTube u kojima je na humorističan način prikazivala spoj u restoranu te vrste. Od tud dolazi i naziv serijala Chicken Shop Date koji trenutno ima 95 epizoda i više od 450 milijuna pregleda. Najjednostavnije rečeno, Dimoldenberg radi intervjue s glazbenicima, glumcima i drugim poznatim osobama koji su snimljeni da ne izgledaju kao tipični intervju. To uistinu i nije klasični intervju jer se ne postavljaju pitanja kojima je cilj gledatelja informirati o novom albumu npr. Billie Eilish zbog čega ga je ona opisala ga anti-intervju. Cilj je prvenstveno zabaviti.
Dimoldenberg je ideju za ovaj koncept dobila na studiju na londonskom Central Saint Martinsu dok je studirala modno novinarstvo. U više navrata je rekla da je imala loše ocijene, te da nije mogla pronaći modus operandi. Najbolji dio je što joj je u srpnju, sedam godina nakon diplome, njezin fakultet dodijelio titulu Honorary Fellowship. "Otišla sam na dodjelu diploma osjećajući se pomalo neuspješnom jer nisam dobila odobrenje svojih mentora" rekla je Dimoldenberg u govoru ovog ljeta na fakultetu Centar Saint Martins.
Prvu epizodu je objavila 12. ožujka prije deset godina. Iako je danas njezin serijal poznat u fromi videa, nije tako započeo. Serijal je započeo kao kolumna za magazin "The Cut." Kada je pronašla osobu koja će joj pomoći oko snimanja, postao je format kakvim ga danas poznajemo.
Kada je dobila pitanje zašto je odabrala baš restoran pohane piletine koji je sve samo nije romantičan, odgovorila je da je htjela mjesto gdje se obično ne ide na spoj. To okruženje odgovara atmosferi emisije. Dimoldenberg je naizgled nezainteresirana za osobu koja sjedi nasuprot nje, postavlja pitanja koja iznerviraju, ne smije se. Ona glumi djevojku koja neće odmah pasti u trans, ali isto želi što prije pronaći ljubav svog života. Njezini dejtovi se zbog njezinih (pre)direktnih i oštrih pitanja osjećaju neugodno i čak iznervirano.
Ono što ovaj serijal čini zanimljivijim je što Dimoldenberg ima i gošće. Najnovija gošća je bila Sabrina Carpenter, a neke od poznatijih epizoda su s Jennifer Lawrence, Rosaliom, Phoebe Bridges. Prva epizoda koja je u kratkom vremenu dobila milijunske preglede je s glazbenikom Jackom Harlowom. Još jedan spoj koji je postao viralan je s frontmanom iz mančesterskog benda The 1975 Mattyjem Healyjem.
Zahvaljujući popularnosti Chicken Shop Datea i njezinom očiglednom talentu, Dimoldenberg je bila voditeljica na različitim crvenim tepisima, od Oscara, BRIT nagrada, Golden Globes, pa do londonske premijere filma Barbie. Postala je jedna od najtraženijih osoba u svijetu zabave i još uvijek nije prestala snimati svoj YouTube serijal. Također, iz njezinih poslovnih poteza je jasno da razumije svijet zabave. Chicken Shop Date producira njezina firma Dimz Inc. te ona uz pomoć drugih smišlja pitanja. Znači, ne radi se o tome da je ona samo lice serijala, već aktivno sudjeluje u njegovom stvaranju.
Chicken Shop Date je sjajan primjer kako se klasična forma intervjua može postati originalna. Dimoldenberg je napravila serijal koji je nezamjenjiv i prepoznatljiv. Od prvog do zadnjeg videa je zadražala neugodnu atmosferu po kojoj se ističe. Ona je autentična i to je danas najcjenjenije.