Wabi Sabi
Launchmetrics //

Wabi Sabi

Makeup lookovi na modnim revijama često izgledaju obično, osim ako u pitanju nije brend poput Maison Margiele. Ipak, većina brendova se odlučuje na prirodni izgled na koji dodaju malo crne ili smeđe boje na oči. Ovog izdanja New York Fashion Weeka je njihova lokalna dizajnerica Kim Shui bila inspirirana japanskom umjetnošću wabi sabi i kintsugi. 

Wabi Sabi je japanski estetski koncept koji ne bježi od jednostavnosti, prolaznosti i nesavršenosti. Wabi se odnosi na jednostavnost, a sabi na tragove vremena. Kintsugi se još naziva „zlatno popravljanje“ što označava popravljanje razbijene keramike pomoću laka pomiješanog sa zlatom, srebrom ili patinom. Zapravo, Japanci pokazuju da se ožiljci ne trebaju skrivati već naglašavati i tako slaviti. 

Kim Shui je u suradnji s MAC-om i Romerom Jenningsom osmislila makeup look koji će zrcaliti ove vrijednosti i uvjerenja. Makeupom dominiraju brončani i crni tonovi. Modeli na kapcima imaju sjajne zlatno-brončane nijanse, a oči su im uokvirene crnom olovkom. Licu se vraća toplina s bronzerom, te se ne vide tragovi rumenila. Takav odabir je logičan zato što wabi sabi boje definitivno nisu niti roza, a pogotovo ne crvena. Cijeli look izgleda pomalo nedovršeno i kao da šminka nije dobro skinuta od prijašnjeg dana, ali i dalje izgleda spojeno i skladno. 

Makeup podsjeća na grunge smokey eyes 90-ih koji u fokus stavlja razmazanu crnu olovku na gornjim i donjem dijelu oka. Isto tako, tada rumenilo nije bilo najpopularniji proizvod pa se rijetko koristilo (odgovor na pretjerane količine rumenila iz 80-ih) što je očito u ovom runway looku. Na usnama su korištene neutralne nijanse koje makeup zadržavaju jednostavnim. 

Jedva čekamo isprobati wabi sabi look u našim nadolazećim jesenskim kombinacijama!

Ljepota