Najnovija kampanja, pod nazivom "Portreti očinstva," prikazuje repera kao posvećenog oca i partnera, a osim njega u istoj sudjeluju i njegova dva preslatka sina, dvogodišnji RZA i desetomjesečni Riot Rose.
Kampanju je fotografirala poznata fotografkinja Carrie Mae Weems, a A$AP je u istoj predstavio najnoviju kolekciju Matthieua Blazyja. Komentari na društvenim mrežama su očekivano pozitivni, budući da do sada i nismo imali puno prilike vidjeti repera u opuštenijem obiteljskom izdanju.
Na jednoj upečatljivoj fotografiji A$AP podiže svoju djecu iznad glave, što nas automatski asocira na klasične obiteljske portrete iz '90-ih, a cijelom idiličnom dojmu pridonosi i Riotova majica s natpisom “najbolji tata”.
“Kada ljudi pomisle na A$AP Rockyja, često misle na playboya. Ova kampanja govori o redefiniranju te slike. Radi se o meni kao prisutnom partneru i roditelju. Radi se o onome što sada upotpunjuje moj život” - rekao je Rocky za Dazed.
U svijetu gdje se muževnost često pogrešno predstavlja, ovi iskreni trenuci igre s djecom nude osvježavajući narativ, a reperovo dugogodišnje partnerstvo s Bottega Venetom služi kao odličan primjer kako kroz modu ispričati duboke i inspirativne priče. Ovaj Dan očeva, Rocky ne samo da pokazuje luksuz, već i suštinu očinske ljubavi koja je beskrajna.