Blake Lively
Profimedia //

Blake Lively

Blake Lively jedna je od rijetkih holivudskih zvijezda koja nema stilista. Ona osobno nabavlja svu odjeću za svoje press turneje i crvene tepihe, a u nekoliko je navrata svojim suradnicima uskočila s raznim idejama o tome što bi trebali odjenuti. Lively je još 2018. u izjavi za WWD rekla kako je to "puno posla, ali nije teško, jer se svako jutro svi ionako odijevamo sami". Kraljica method dressinga je otvoreno priznala kako je control freak i kako joj je to jedan od glavnih razloga zašto odbija koncept stilista. Kako kaže, najteži joj je dio pronalazak odgovarajuće odjeće i planiranje, ali kako joj to sve olakšavaju postojeći odnosi s modnim brendovima - jer ona je ipak Blake Lively, naravno da će se svaki dizajner odazvati na poziv i posudbu.

Ipak, pogledamo li širu sliku Hollywooda i pop kulture, postavlja se jednostavno pitanje potaknuto Lively načinom življenja: trebaju li nam uopće stilisti? S vječitom raspravom o pronalasku osobnog stila, koji je u razdoblju društvenih mreža i konstante smjene mikrotrendova postao gotovo apstraktan pojam, nije li to hvale vrijedan korak koji bi svi trebali slijediti?

I dok možemo svima ostaviti slobodu mišljenja i ukusa kada su u pitanju nedavne (i sve ostale) modne kombinacije Blake Lively, neosporna je činjenica kako su stilisti u današnje vrijeme postali osobe bez koje ni jedna zvijezda, barem ona koja samu sebe shvaća ozbiljno, ne može. Celebrity styling je u suvremenom dobu postao industrija sama za sebe, a određeni stilisti koji su sposobni od temelja kreirati ili promijeniti nečiji imidž su postali zvijezde same po sebi. Ako ne zvijezde, onda nezaobilazni ‘’arhitekti imidža’’, kako bi to nazvao svima nam poznat Law Roach.

Naravno, najbolje ga poznajemo po radu sa Zendayom i njihovom, puno glamuroznijom i promišljenijom varijantom method dressinga. U razdoblju od jednog desetljeća, glumica koja se prvi put u svojoj karijeri na crvenom tepihu pojavila u poliesterskoj haljini iz Targeta je preskočila ulogu naše prosječne ikone stila i postala nešto što se više približava konceptu modne carice.

Roach je tu od samog početka, barem nakon dotične Target haljine. Zendayu je polako, ali sigurno uveo u njezinu titulu modne legende. Dvojac je za svoj trud osvojio CFDA modnu nagradu, a Zendaya je dobila službeno priznanje 'ikona stila' koje su prije nje dobili Prince, Beyoncé i David Bowie. Dugotrajno partnerstvo sa ženom koju Roach naziva 'Z' podarilo nam je neke od najboljih trenutaka na crvenim tepisima posljednjih godina – sjetite se samo Zendaye u širokoj Rick Owens haljini na londonskoj premijeri Dune i potom apsolutnu dominaciju u Mugler robotskom odijelu na premijeri njegovog drugog dijela. Neponovljive MET gala trenutke poput oklopa alla Ivana Orleanska, ona haljina koja je čarobno oživjela i svjetlila, pa sve do ovogodišnjih Margiela i John Galliano arhivskih pogodaka. A gdje je tek Challengers press turneja koja je sama po sebi pokrenula trend tenniscorea s Zendayom kao glavnom inspiracijom?

Iako se i Lively može pohvaliti dobrim, odnosno bolje rečeno upečatljivim red carpet trenucima, sve što se na kraju dana vidi u njenom slučaju je to da je sve, zaista, odabrano i planirano isključivo s njene strane bez stručnog inputa. Ne, Blake Lively se ne može dogoditi da joj u formalnom smislu haljina loše stoji ili da izgleda loše napravljeno, ali se može dogoditi da izgleda nepromišljeno i previše prvoloptaški za određenu prigodu. Bila bi apsolutna ludost pomisliti da svaki relevantniji brend i modna kuća današnjice nema 1/1 mjere velike zvijezde poput Lively uz pomoć kojih za samo nekoliko dana izrade kombinaciju po mjeri. Ono što sigurno Lively nema, a u čemu današnji veliki celebrity stilisti poput Lawa Roacha, Dare Allen, Harryja Lamberta i drugih prednjače je storytelling, rebranding i stvaranje organskog iconic trenutka.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Harry Lambert (@harry_lambert)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli DARA (@dara._)

Za današnje super-stiliste odjeća je sastavni dio u pričanju priče o stilskoj ikoni ili bilo kojoj zvijezdi sa stilistom, a Roach i njemu slični su majstori te igre. Njegova legendarna transformacija Céline Dion koja je u očima javnosti sada postala jednako cijenjena po svom couture stilu kao i po svojoj neponovljivoj glazbenoj karijeri je u današnje vrijeme mjerilo s kojim se može mjeriti uspjeh svakog stilista.

Dion je tugovala za svojim pokojnim suprugom Renéom Angélilom kad su ona i Roach započeli suradnju davne 2016. Nekoliko tjedana kasnije, izašla je na ulice Pariza za vrijeme  tjedna visoke mode u sportskim sunčanim naočalama i Vetements majici s kapuljačom, otisnutom sa slikom iz filma Titanic. Na jednoj razini, ovaj outfit je upućivao na ženu koja želi biti viđena kao žena koja prati korak s najaktualnijom modom. S druge strane, bila je to nježna izjava o tuzi: Dionino 'srce će nastaviti', a njezin će stilist biti tu da joj pomogne na tom putu.

Celebrity stilist je danas u manjoj mjeri samo stilist, a u većoj savjetnik koji zvijezdu za koju radi poznaje u dušu. Ako ju i ne poznaje u dušu, onda ju poznaje dovoljno dobro da iz nje može izvući najbolju modnu verziju sebe. Iako možemo razumjeti Lively i control freak aspekt njenog modnog i svakog drugog pothvata, uz dobrog stilista bi osim ikone pop kulture zasigurno postala i prava, bezupitna modna ikona.

Moda