Ima nešto u tom alkoholu kada nemali broj poznatih osoba pokreće vlastite brendove alkoholnih pića. Nije novost da poznate osobe imaju biznise pokraj svojim primarnih poslova. Tako gotovo svakog mjeseca izađe nova linija preparativne i dekorativne kozmetike u koju se njihovi celebrity osnivači kunu. Na kraju se nerijetko ispostavi da je to bio tek cash grab, firmu prodaju velikoj korporaciji i njihovo ime ostane na pakiranju samo kako bi se lakše prodalo.
Ipak, kada se lansira alkoholni proizvod, pitanje koje se odmah postavlja je kako takve poslovne usluge utječu na konzumaciju alkohola kod njihovih maloljetnih obožavatelja i onih koji imaju problema s alkoholizmom. Pokraj toga, stavljanjem njihovih imena na pakiranje se mijenja percepcija o konzumiranju alkohola. Kampanje za lansiranje proizvoda obično izgledaju luksuzno i piće se predstavlja kao simbol društvenog statusa. Naravno da odabir alkohola diktira kampanju pa će se drugačije riječi birati za npr. viski i bijelo vino. Viskije će biti imati pridjeve poput snažan i odvažan, a vino je pitko i slatko.
Američka glazbenica Beyonce je zadnja poznata osoba koja je predstavila svoje alkoholno piće, viski SirDavis. Očekivano je da iza proizvoda stoji topla ljudska priča o njezinom teksaškom nasljeđu i pradjedu s očeve strane. Priča kaže da je pradjed za vrijeme Rooseveltove prohibicije, kada je zakonom bilo zabranjeno konzumirati alkohol, sakrivao boce viskija kako bi ih prijatelji i obitelj pronašli. Glazbenica je zaključila da joj je viski bio suđen te je zato pao izbor baš na ovo piće. Beyonce je još dodala da je velika ljubiteljica japanskog viskija, te da je htjela napraviti svoju verziju.
Jasno je da poznate osobe ne propagiraju utapanje u alkoholu, ali kada netko s toliko utjecaja i moći stavi svoje ime na bocu alkohola, to poprima drugačije razmjere. Mlada osoba koja obožava slušati npr. Beyonce i tek ulazi u svijet alkohola, može dobiti predodžbu da je ispijanje alkohola poželjno i bezazleno.
Međutim, nije Beyonce prva koja se odlučila na ovaj potez. Model Kendall Jenner je sve iznenadila 2021. godine kada je predstavila svoju tekilu pod nazivom 818, ali izgleda da to nije bio samo kratki izlet jer Jenner još uvijek nije prodala svoj brend. Također, tek u sedam mjeseci postojanja je prodala više od 100 tisuća boca i tako zaradila milijune dolara. Glumac koji se također okušao u proizvodnji tekile je Matthew McConaughey. Prošle godine su on i njegova supruga Camila Alves McConaughey predstavili svoju tekilu Pantalones Organic Tequila. Zvijezda koja je isto profitirala od prodaje alkohola je Ryan Reynolds. Navodno je od svog gina Aviation American zaradio više od 400 milijuna dolara, a proglašen je jednim od najboljih.
Da se zaključiti da je zvijezdama postalo sve primamljivije kreirati alkoholna pića. Nije potrebno previše razmišljati zašto se na to odlučuju - donosi im dobru količinu novca, a ne moraju se puno pretrgnuti. Ali, jesu li imalo svjesni svog utjecaja?