Instagram
//

Instagram

Dok još čekamo vijesti o sljedećoj sezoni voljene serije, za vas imamo novu i jednako uzbudljivu vijest. Naime, Nicola Coughlan, poznata po svojoj upečatljivoj ulozi Penelope Featherington, službeno je postala novo lice Skimsa.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Nicola Coughlan (@nicolacoughlan)

Brend donjeg rublja iza kojeg stoji Kim Kardashian već se neko vrijeme može pohvaliti impresivnim modnim kampanjama koje su itekako promišljeni marketinški potez, pa tako ni ova nije iznimka. Nakon uspješnih suradnji sa zvijezdama poput Sabrine Carpenter, Alexa Coopera, Lane Del Rey i nogometaša Judea Bellinghama, na red je došla i poznata glumica koja je kao stvorena za novu Soft Lounge kolekcije.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli SKIMS (@skims)

Iza fotografija kampanje krije se Elizaveta Porodina, koja je s pomoću snovitih cvjetnih aranžmana i meke, romantične rasvjete uspjela prikazati Nicolu u najromantičnijem izdanju do sada.

"Obožavateljica sam Skimsa od samog početka. To je moja odjevna kombinacija za opuštanje na setu od prvog dana. Volim što je to brend koji čini da se svi osjećaju i izgledaju nevjerojatno. Stilovi Soft Lounge kolekcije su nevjerojatno laskavi, udobni, mekani i tako lijepi. Bilo da ih nosim kod kuće ili na setu, uvijek se osjećam nevjerojatno u Skimsu" - poručila je Nicola povodom službenog lansiranja kampanje.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli SKIMS (@skims)

Kao lice Skimsove Soft Lounge kolekcije, Nicola Coughlan pridružuje se uglednoj skupini slavnih osoba koje su prihvatile misiju brenda, a to je da se svaka osoba treba osjećati najbolje u svojoj koži. 

Za sve obožavatelje Bridgertona, ova kampanja će sigurno biti prilika da se još dodatno približe omiljenom liku jer budimo realni, Penelope Featherington skroz možemo zamisliti u Skims komadima.

Moda