Mariah Carey i Michael Bublé se još uvijek nisu počeli oriti iz svakog zvučnika u trgovinama i na trgovima, ali su zato na police i internetske stranice počeli dolaziti beauty adventski kalendari. Svake godine se sve više brendova odluči ponuditi svoj kalendar koji će nadmašiti konkurenciju. Nekad su ti kalendari biti isključivo slatki, tj. svaki dan bi se otvarao mali prozor iza kojeg bi se krila čokoladica. Danas se otvaraju podosta veći iza kojih se kriju beauty proizvodi. To može biti šminka, parfemi, skincare pa čak i mirisne svijeće. Chanel i Dior beauty kalendari se uvijek iščekuju jer uvijek budu najluksuzniji. Baš zbog toga, brendovi kao da se natječu tko će složiti najskuplji, pa tako cijene mogu doći do nekoliko stotina eura. Neki kalendari imaju 24 kućice pa se otvaraju odmah od početka prosinca dok su neki manji s upola manje.
Na tržištu su dostupne dvije vrste ovih kalendara: oni u kojima se nalazi jedan brend i oni koji nude miks različitih. Primjera radi, londonski department store Harrods ima svoj adventski kalendar koji se sastoji od različitih proizvoda iz asortimana raznih brendova koji se mogu kupiti u njihovoj trgovini.
Beauty adventski kalendari su odlična prilika da probate proizvode jer obično dolaze u putnim pakiranjima. Francuski brend mirisa i mirisnih svijeća Diptyque je predstavio ovogodišnji koji donosi 25 proizvoda. Ovako kupac može probati veliki dio mirisa iz njihovog ekstenzivnog asortimana i odlučiti se koji mu najviše odgovara.
U nastavku vam donosimo najluksuznije kalendare koji se trenutno nalaze na tržištu i sigurni smo da će u sljedećim tjednima ponuda postati još bogatija.