Celine je oduvijek bio sinonim za visoku modu i neusporediv pariški stil, a sada napokon dublje ulazi u beauty svijet lansiranjem dugoočekivanog ruža za usne Le Rouge Celine Satin Lipstick. Cijena istog je oko 70 eura, a ovaj uzbudljivi debi već je izazvao veliki odjek u beauty industriji, pa ne sumnjamo kako će ruž uskoro parirati Chanel ili Gucci proizvodima za usne. Hedi Slimane, bivši kreativni direktor Celinea, stoji iza ovog novog projekta, što je i više nego vidljivo, pa je tako rezultat proizvod koji nije samo kozmetički artikl, već simbol bezvremenskog luksuza.
Ruž za usne kao nijedan drugi
Le Rouge Celine Satin Lipstick više je od lijepog crvenog ruža. Njegova duboka, živopisna nijansa, poznata kao Rouge Triomphe, omaž je Parizu, gradu u kojem su crvene usne zaštitni znak svake elegantne žene. To je boja koja uspijeva biti hrabra, a istovremeno svestrana, savršena za prijelaz iz dnevnog u večernji look. Ovaj ruž pažljivo je formuliran s kremastim, satenskim finišom koji pruža sjaj bez previše upadljivosti. Formula je bogata hranjivim sastojcima koji osiguravaju da vaše usne ostanu hidratizirane i njegovane tijekom cijelog dana.
Jedan od najposebnijih elemenata ovog ruža za usne je definitivno njegov miris. Inspiriran parfemima iz 1970-ih, Le Rouge Celine Satin Lipstick odiše notama rižinog praha i ruže uz prepoznatljiv puderasti ton koji je Hedi Slimane dosljedno koristio u Celine Haute Parfumerie kolekciji.
Slimane je pri dizajnu pakiranja nadahnuće pronašao u zlatnom nakitu Luja XVI., glavnoj karakteristici francuskog klasicizma kasnog 18. stoljeća, te u modernim Art Deco elementima. Zlatna tubica, koja je istovremeno luksuzna i funkcionalna, osigurava preciznu aplikaciju, dok utisnut Celineov monogram daje dodatnu dozu luksuza. Pakiranje je također refillable, što znači da je ovaj novi Le Rouge Celine Satin Lipstick dizajniran za dugovječnost.