Luksuzni brendovi pametno su startali ljetnu sezonu otvorivši svoje pop up boutiques na top destinacijama za ljetovanje diljem Europe. Jacquemus i Gucci smjestili su se na francuskoj obali Saint-Tropeza, Dior je otvorio caffe bar na jezeru Como, a Prada u Firenzi.
Niti Louis Vuittonu nije promakao taj trend pa je tako brend otvorio svoje ljetno gastro mjesto - restoran u Saint Tropezu u hotelu White 1921. Jelovnik inspiriran francuskom rivijerom osmislili su chefovi s Michelinovim zvjezdicama Arnaud Donckele i slastičar Maxime Frédéric.
Prostor na kojem se nalazi ova gastro destinacija dizajniran je u stilu plavo-bijele zemlje čuda s prepoznatljivim Damier Ebene uzorkom brenda. Inspiriran je resort kolekcijom kuće „By The Pool“, te su motivi iz kolekcije vidljivi i na najsitnijim detaljima, od jastuka do posuđa. Ljetni ugođaj stvaraju i korišteni materijali u dizajnu prostora kao što su keramika, kamen i drvo.
Kuhari su osmislili jelovnik koji utjelovljuje okuse i opuštenost francuske rivijere. Na meniju se nalaze dekadentni deserti poput mekanog brioša s okusom cvijeta naranče i hrskavim premazom s LV monogramom ili u trima okusima sladoleda koji je poslužen u skulpturalnoj šalici „Dolce Vita“.
Večernji meni uključuje sushi napravljen od Camargue riže i ceviche od orade, talijansku zitone tjesteninu punjenu tartufima, tartar od račića i janjeće kotlete s marokanskim začinima, kao i artičoke, patlidžane, lješnjake i bifteke od rajčica koje su na tanjur dospjele direktno iz provansalskih vrtova.
Sadržaj koji želite pogledati sadrži elemente koji mogu imati štetan učinak na maloljetnike. Ako želite spriječiti maloljetne osobe u pristupu takvim sadržajima, koristite program za filtriranje!