Ekskluzivnom izložbom i večerom dva brenda koja dijele iste vrijednosti, strast za izvrsnošću te dugu tradiciju obilježili su svoje partnerstvo.
Renomirana tvrtka Mamić 1970 i talijanska draguljarska kuća Damiani bili su domaćin ekskluzivne izložbe i večere u hotelu Esplanade Zagreb. Proslava je također označila uvod u nadolazeću stotu obljetnicu brenda Damiani, ujedno jednu od rijetkih međunarodnih tvrtki za izradu nakita koja je u vlasništvu obitelji, danas pod vodstvom treće generacije.
U Esplanade 1925 Lounge & Cocktail Baru organizirana je jedinstvena High Jewelry izložba koja je objedinila neke od najvrjednijih remek dijela poput Masterpiece komada kolekcije Emozioni, Gemme, Notte di San Lorenzo te Special Classica. Kreiran je i poseban dio koji je prikazivao proces i materijale korištene za ručnu izradu najpoznatije Damiani kolekcije, Belle Époque.
Uz High Jewelry nakit, uzvanici su uživali i u istraživanju dragulja iz kultnih linija poput Belle Époque, D.Side, Margherita i Mimosa. Također, kroz niz storytelling panela ispričane su priče o bogatoj tradiciji obitelji Damiani koja traje od 1924., vrhunskoj izradi nakita i pažljivoj selekciji materijala. Prikazane su i svjetske zvijezde poput Eve Longorije, Gwyneth Patrol, Jennifer Aniston i Sophie Loren, koje su odabirale Damiani za svečane trenutke.
Svaki Damiani dragulj sažima sinergiju između kreativne intuicije, upotrebe visokokvalitetnih dragulja i vješte izrade majstora zlatara, a to nevjerojatno umijeće nagrađeno je s čak 18 međunarodnih nagrada Diamonds, što je svjetski Oscar za nakit. Na izložbi je predstavljena i majstorska kreacija Bloody Mary, koja je 1986. osvojila drugu međunarodnu nagradu Diamonds.
Maria Tudor bila je inspiracija za ovu raskošnu ogrlicu koja podsjeća na ovratnik haljina iz šesnaestog stoljeća. Dvanaest mjeseci je bilo potrebno kako bi se zlato oblikovalo u valove te postavilo 1121 dijamant briljantnog i baguette reza kako bi metal izgledao nježno i mekano poput platna.
Večer je protekla u intimnom i elegantnom druženju uz isprobavanje impresivnih remek-djela te u društvu Giorgia Damiania, potpredsjednika draguljarske kuće Damiani i Pere Mamića, osnivača tvrtke Mamić 1970. Nakon jedinstvene izložbe, Giorgio Damiani izrazio je zahvalnost na podršci partneru i dugogodišnjim klijentima koji nastavljaju podržavati njihov rad kroz godine postojanja. Hrvoje Luka Mamić, brand manager i član druge generacije obitelji Mamić, pridružio se zahvalama te iskazao ponos što je upravo Mamić 1970 odabrani partner na hrvatskom tržištu.
Sadržaj koji želite pogledati sadrži elemente koji mogu imati štetan učinak na maloljetnike. Ako želite spriječiti maloljetne osobe u pristupu takvim sadržajima, koristite program za filtriranje!